PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezplatny - czy tez dopiero po 6 mcach jak wypoczynkowy?

  • 1. Data: 2003-11-29 19:56:26
    Temat: Urlop bezplatny - czy tez dopiero po 6 mcach jak wypoczynkowy?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Czy urlop bezplatny mozna otrzymac szybciej niz po 6 m-cach (I praca)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2003-11-29 21:04:24
    Od: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

    > Czy urlop bezplatny mozna otrzymac szybciej niz po 6 m-cach (I praca)

    Oczywiscie.
    Na pisemny wniosek pracownika - pracodawca moze udzielic urlopu bezplatnego
    (co oznacza, ze nie musi!!!).
    Nie wiem czy wiesz ale okresu urlopu bezplatnego nie wlicza sie do okresu
    pracy, od którego zaleza uprawnienia pracownicze!
    Pozdr.
    Monika

  • 3. Data: 2003-11-30 13:07:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Nov 2003 22:04:24 +0100, "monia"
    <ainom@buziaczek_nospam.pl> wrote:

    >Na pisemny wniosek pracownika - pracodawca moze udzielic urlopu bezplatnego
    >(co oznacza, ze nie musi!!!).
    Oczywiscie ze moze a nie musi :)

    >Nie wiem czy wiesz ale okresu urlopu bezplatnego nie wlicza sie do okresu
    >pracy, od którego zaleza uprawnienia pracownicze!
    Dziekuje :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-11-30 15:50:16
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie.
    > Na pisemny wniosek pracownika - pracodawca moze udzielic urlopu
    bezplatnego
    > (co oznacza, ze nie musi!!!).
    A przyjąć po urlopie musi ?
    pozdr
    tomekn

  • 5. Data: 2003-11-30 21:11:15
    Od: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

    > bezplatnego
    > A przyjąć po urlopie musi ?
    >

    >Musi!!!bo napewno jest to umowa o prace zawarta na czas nieokreslony, a
    zeby zwolnic pracownika musza byc zachowane odpowiednie procedury!
    Jezeli urlop bezpl.trwa dluzej niz 3 m-ce, pracodawca - ( z waznych
    przyczyn ) moze odwolac pracownika z ww urlopu.
    pozdr.