PracaGrupypl.praca.dyskusjeOT: pytanie o jedzenie w McDonalds i tym podobnych lokalach › Re: pytanie o jedzenie w McDonalds i tym podobnych lokalach
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o jedzenie w McDonalds i tym podobnych lokalach
    Date: Sat, 29 Nov 2003 21:03:34 +0100

    Użytkownik "szary zjadacz chleba" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bqasqc$774$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie do pracowników byłych lub obecnych firm takich jak Mcdonald,
    > Kfc czy Burger King.
    > Podobno niesprzedane przez jakiś czas jedzenie jest wyrzucane, czy to
    > prawda? czy pracownikom wolno wynosić to jedzenie czy też szef
    > przestrzega żeby zostało ono koniecznie wywalone do kibla?

    Widzialem kilka postow na roznych grupach, gdzie pracownicy tej firmy skarza
    sie na zbyt rygorystyczne wg nich przestrzganie tego przepisu. Dobre
    jedzenie laduje na koniec dnia w smieciach.
    Sadze, ze jest to wypraktykowane przez lata istnienia firmy w celu
    zapobiezenia kalkulowania wiekszej ilosci porcji niz pojdzie do sprzedazy,
    ktore to porcje nastepnie pracownicy zabieraliby lub kupowali pa
    symbolicznych kwotach. W dzialaniu wyglada to brutalnie i jak marnotrawstwo,
    natomiast jest uzasadnione psychologiczno/ekonomicznie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---