PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaką szkole trzeba skonczyc zeby zostac pilotem

  • 1. Data: 2003-11-29 17:46:25
    Temat: jaką szkole trzeba skonczyc zeby zostac pilotem
    Od: "jeremy" <j...@o...pl>

    Dokladniej mowiąc chodzi mi o pilotów samolotów pasażerskich a nie wojskowych

  • 2. Data: 2003-11-29 18:53:19
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "jeremy" <j...@o...pl> ihn
    news:3789.0000013b.3fc8db71@newsgate.onet.pl: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.praca.dyskusje

    > Dokladniej mowiąc chodzi mi o pilotów samolotów pasażerskich a
    > nie wojskowych

    Porozmawiaj z pilotami na pl.rec.lotnictwo

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 3. Data: 2003-11-29 19:38:16
    Od: "Arek Karas" <k...@2...pl>

    np. Politechnika Rzeszowska, Pilotaz na wydziale Lotnictwa.
    Tu masz link:
    http://www.prz.rzeszow.pl/pl/wbmil/index.php?page=lo
    tnictwo

    Pozdrawiam