PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Zakres czynności Help!!!!

  • 1. Data: 2003-09-02 10:11:47
    Temat: [OT] Zakres czynności Help!!!!
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    Pomocy!!!!
    Mam najpóźniej na pojutrze przygotować sobie zakres czynności jako:
    admin NetWare
    wdrożeniowiec
    serwisant oprogramowania i sprzętu
    /i wszystko inne/
    Może mnie ktoś podratować na priv takim wypracowaniem ?
    Marek

  • 2. Data: 2003-09-02 11:17:12
    Temat: Re: [OT] Zakres czynności Help!!!!
    Od: "marzena" <n...@i...pl>

    "Marek"
> [...]
    > serwisant oprogramowania i sprzętu
    > /i wszystko inne/
    > Może mnie ktoś podratować na priv takim wypracowaniem ?

    to zart?

    marzena

  • 3. Data: 2003-09-02 12:27:50
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Staraj się unikać szerokich i ogólnych pojęć, lepiej przygotować dłuższą
    listę ale konkretniejszą, tak żeby nie dało sie pod to podciągać wszystkiego

    Schwester

  • 4. Data: 2003-09-02 13:02:35
    Od: Roman Rogóż <n...@s...no.spam.krakow.pl>

    Dnia 2003-09-02 14:27, Użytkownik Schwester napisał:

> [...]
    > listę ale konkretniejszą, tak żeby nie dało sie pod to podciągać wszystkiego

    W mojej instytucji to i tak bez znaczenia
    Ostatni punkt każdego zakresu czynności to

    Wykonywanie poleceń dyrekcji

    Roman Rogóż

  • 5. Data: 2003-09-02 16:26:43
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    "Marek"

    > to zart?
    Dlaczego tak uważasz ?

  • 6. Data: 2003-09-02 16:31:49
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    wszystkiego
    To lepsze z jeszcze jednego powodu: zamknięcie całości zakresu wykonywanych
    prac w kilku zdaniach może sprawiać wrażenie, że niewiele się robi...

    > Roman Rogóż
    >
    > W mojej instytucji to i tak bez znaczenia
    > Ostatni punkt każdego zakresu czynności to
    > Wykonywanie poleceń dyrekcji

    ;-). I tak to działa, a w sumie sam sobie stopniowo ten zakres rozszerzałem,
    gdyż "na własną prośbę" podejmowałem rózne zadania. A jak cos raz zrobisz,
    to już tak zostanie. Ale nie narzekam- mam fajnego dyrektora z którym można
    bardzo rzeczowo omówić wszystkie zagadnienia związane z szeroko rozumianą
    informatyką w firmie. Nie mam tylko jednego: talentu do wypracowań.

    Marek

  • 7. Data: 2003-09-03 10:19:15
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik Marek <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bj2gn4$p47$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > bardzo rzeczowo omówić wszystkie zagadnienia związane z szeroko rozumianą
    > informatyką w firmie. Nie mam tylko jednego: talentu do wypracowań.

    Niedawno ktoś się chwalił na tej grupie swoim zakresem obowiązków. Lista
    była długa gdzieś na 3 strony. Poszukaj, trochę przerób i gotowe :-)
    pozdr.
    AW