PracaGrupypl.praca.dyskusje › skrócenie okresu wypowiedzenia

  • 1. Data: 2003-09-01 20:59:02
    Temat: skrócenie okresu wypowiedzenia
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    Zostałam zwolniona z powodu likwidacji stanowiska pracy, obowiązuje mnie
    3-miesięczny okres wypowiedzenia, po upływie którego mam otrzymać
    dwumiesięczną odprawę.
    Chciałabym się dowiedzieć czy mam szansę skrócenia okresu wypowiedzenia,
    gdybym wcześniej znalazła inną pracę? Czy wogóle realna jest zmiana warunków
    dotyczących okresu wypowiedzenia? (pomijając fakt, iż pracodawca zgodziłby
    się). Czy wówczas przepada odprawa, którą mam dostać?
    Jakie mam możliwości manewru w przypadku znalezienia nowej pracy? czy
    niestety mam żyć z myślą, że jeszcze przez te miesiące jestem związana z
    obecnym pracodawcą?

    Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Aurore.