PracaGrupypl.praca.dyskusje › na wlasny rachunek

  • 1. Data: 2003-09-02 11:29:43
    Temat: na wlasny rachunek
    Od: "Marcin -" <r...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie do bieglych w tej dziedzinie. tzn zakladanie wlasnego zakladu
    pracy. Mam pomysl , wiedze w branzy , kontakty , jestem znany w branzy , od
    biedy kasa tez sie znajdzie. Wszystko brzmi ladnie i pieknie ale problem jest
    w trojkacie ZUS , US , ksiegowosc. (wybralem program CDN OPTIMA , firma nie
    duza)
    Prosze o jakies namiary na materialy ktory mi ten trojkat ladnie posklada w
    jedna calosc. Wiem ze w polsce wszystko jest latwe inaczej ale nie brak mi
    zapalu aby to przezwyciezyc.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-09-02 12:04:29
    Temat: Re: na wlasny rachunek
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin - <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    jest
    > w trojkacie ZUS , US , ksiegowosc. (wybralem program CDN OPTIMA , firma

    A nie prościej skorzystać z usług jakiegoś biura rachunkowego ? Sam chcesz
    prowadzić księgowość ?

    Radziłbym tak zrobić na początek - jeden problem będziesz miał z głowy i
    więcej czasu na najważniejsze na początku - czyli szukanie klientów. Jak
    firma okrzepnie, to będziej mógł zdecydować, czy zatrudnic księgową, czy
    zostać przy biurze.

  • 3. Data: 2003-09-02 16:30:10
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

> [...]
    > więcej czasu na najważniejsze na początku - czyli szukanie klientów. Jak
    > firma okrzepnie, to będziej mógł zdecydować, czy zatrudnic księgową, czy

    W pełni popieram.
    Też dwa lata temu stałem przed takim wyborem. Kupiłem nawet kpir i chciałem
    to sam prowadzić
    Coś mnie tknęło i postanowiłem jednak oddać ksiegowośc firmie zewnętrznej.
    Zaraz po założeniu DG kupiłem samochód z "kratka". Dostałem zwrot VATu.
    O kontroli w sprawie VATu za samochód dowiedziałem sie dopiero po kilku
    miesiącach,
    przeglądając dokumenty odebrane z biura rachunkowego( za zakończony rok).
    Bardzo mi sie to podobało:)

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl już dostęny DARMOWY kurs via e-mail

  • 4. Data: 2003-09-05 21:51:52
    Od: "Secio" <W...@p...gazeta.plTO>

    veni VIDI vici wrote:
> [...]
    > Coś mnie tknęło i postanowiłem jednak oddać ksiegowośc firmie
    > zewnętrznej. Zaraz po założeniu DG kupiłem samochód z "kratka".

    Witam!

    Ile kosztuje obsługa ksiegowosci przez firme zewnętrzną?
    Pewnie zalezy od lokalizacji i wielu czynnikow ale mniej wiecej jak to
    wyglada, jeśli można zapytać ;-)

    Pzdr,
    Mariusz