PracaGrupypl.praca.dyskusje › Status absolwenta.

  • 1. Data: 2003-09-01 21:22:33
    Temat: Status absolwenta.
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl>

    Witam,
    Czy ktos moglby mi wyjasnic, na jakims konkrentym przykladzie, czy sa i o
    ile sa jakies korzysci z zatrudnienia aboslwenta po szkole sredniej? Jezeli
    tak, to jak to dokladnie wyglada w zyciu? Z tego co przegladalem to same
    "suche" przepisy, ale nigdzie nie moglem nic znalezc jak to sie ma do
    praktyki.
    Z gory dzieki
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 2. Data: 2003-09-02 17:47:33
    Temat: Re: Status absolwenta.
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Dominik J." <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak, to jak to dokladnie wyglada w zyciu? Z tego co przegladalem to same
    > "suche" przepisy, ale nigdzie nie moglem nic znalezc jak to sie ma do

    Poczytaj Ustawę o zatrudnieniu - umowy absolwenckie, staże absolwenckie. W
    pierwszym przypadku UP dopłaca pracodawcy kwotę ok. 400-500zł do kosztów,
    które ponosi zatrudniając absolwenta.

  • 3. Data: 2003-09-02 19:45:26
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj Ustawę o zatrudnieniu - umowy absolwenckie, staże absolwenckie. W
    > pierwszym przypadku UP dopłaca pracodawcy kwotę ok. 400-500zł do kosztów,
    > które ponosi zatrudniając absolwenta.
    Tak wlasnie przegladalem te ustawy, ale wlasnie albo nie doczytalem, albo
    tez nic tam nie bylo na temat wymiaru zatrudnienia. Czy pracodawca musi
    zatrudnic mnie na caly etat, czy moze to byc np 1/2 etatu? Wlasnie nie
    chodzi o staz, bo na takie podobno nie ma juz pieniedzy, tylko o zwykla
    umowe o prace.
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 4. Data: 2003-09-02 22:20:30
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zatrudnic mnie na caly etat, czy moze to byc np 1/2 etatu? Wlasnie nie
    > chodzi o staz, bo na takie podobno nie ma juz pieniedzy, tylko o zwykla

    Witam !
    Ja tez jestem zarejestrowana jako absolwent w UP. Pracodawca na umowe
    absolwencka moze zatrudnic Cie tylko na pelny etat. Urzad pracy doplaca mu do
    Twojego wynagrodzenia 490 zl i ZUS od tej kwoty. Razem wynosi to jakis 530
    zl. Pamietaj jednak, ze jestes absolwentem tylko przez rok od daty otrzymania
    dyplomu, swiadectwa.
    Pozdrawiam, powodzenia ! B.