PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oświadczenie o niekaralności

  • 1. Data: 2003-09-02 00:31:32
    Temat: Oświadczenie o niekaralności
    Od: "Robert Maciak" <r...@p...onet.pl>

    Cześć,
    W interesującym mnie ogłoszeniu (praca w Urzędzie Skarbowym) wymagane jest
    złożenie oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,wie ktoś może jak ma się
    przedstawiać treść takiego oświadczenia, czy może należy to potwierdzić
    jakimś dokumentem , dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2003-09-02 01:41:56
    Temat: Re: Oświadczenie o niekaralności
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Robert Maciak napisał:
> [...]
    > przedstawiać treść takiego oświadczenia, czy może należy to potwierdzić
    > jakimś dokumentem , dzięki za informacje.

    Ja, IMIE i NAZWISKO urodzony DD-MM-YYYY w MIASTO, legitymujący sie
    dowodem tożsamości (paszport/dowód osobisty/prawo jazdy) o numerze NUMER
    wydanym dnia DD-MM-YYYY przez NAZWA ORGANU w MIASTO oświadczam, że mogę
    w pełni korzystać ze wszystkich przysługujących mi praw publicznych i
    nigdy nie byłem karany za przestępstwo popełnione umyślnie. (poniżej
    podpis imieniem i nazwiskiem)

    Tak to mniej więcej wygląda, czasem wymagają zaświadczenia z KRK - 50 zl
    to kosztuje i dostajesz taki sam papierek tylko ostemplowany urzędową
    pieczątką.
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-09-02 08:34:23
    Temat: Odp: Oświadczenie o niekaralności
    Od: "yoan" <y...@c...pl>

    czasem wymagają zaświadczenia z KRK - 50 zl
    > to kosztuje i dostajesz taki sam papierek tylko ostemplowany urzędową
    > pieczątką.

    jak sama nazwa głosi jest to oświadczenie czyli ktoś oświadcza
    że nie był karany a resztę to oni sobie sprawdzą.
    Nie musisz mieć zaświadczenia!

    pzdr
    yoan

  • 4. Data: 2003-09-02 10:04:11
    Od: "Dora" <d...@W...onet.pl>

> [...]
    > przedstawiać treść takiego oświadczenia, czy może należy to potwierdzić
    > jakimś dokumentem , dzięki za informacje.

    Przydatny link
    http://www.jobpilot.pl/content/jobs/wp/bp.html

    Wszystko tu jest

    Pozd