PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowelizacja

  • 1. Data: 2005-09-15 05:33:51
    Temat: Nowelizacja
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dość często były tutaj pytania o możliwość przerwania stażu.
    Od 1 listopada wchodzi w życie nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i
    instytucjach rynku pracy. Przerwanie stażu z własnej winy będzie skutkowało
    wykreśleniem z ewidencji bezrobotnych na okres 90 dni.

    3mcie się.

    Ps. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to niedługo mogę wrzucić opis
    najważniejszych zmian w tej ustawie.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2005-09-15 07:51:06
    Temat: Re: Nowelizacja
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej ortografii)
    > Jeśli ktoś byłby zainteresowany .....
    To wżuć.

  • 3. Data: 2005-09-15 13:26:49
    Od: "biedronka" <b...@w...interia.pl>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > (tekst w nowej ortografii)
    > To wżuć.

    boszsz, dziewczyno jesteś po prostu żałosna, że też chce Ci się [sorki za OT,
    ale już nie mogę tego czytać w każdym jej poście]

    b.

  • 4. Data: 2005-09-15 14:47:39
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    prześledź wątek dotyczący pseudo-reformy ortografii i będziesz wiedział że
    ona tak celowo chce wszystkich wyprowadzić z równowagi

  • 5. Data: 2005-09-15 14:49:13
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 08:51:06, stokrotka napisał:

    > To wżuć.

    Stokrotko... Nie mówię tego złośliwie: zainstaluj sobie program 40Tude
    Dialog i dołącz polski słownik ortograficzny, bądź skorzystaj z innego
    programu sprawdzającego ortografię ;). Nie miej mi za złe, ale jak tak
    dalej będzie to będę musiał wrzucić Cię do KF, bo przez te (m.in.
    Twoje) błędy zaczynam ostatnio "robić byki" ;). A grupę jednak chciałbym
    sobie czytać, więc jej nie odsubskrybuję :P. To jak będzie :) ?
    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-15 14:52:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Galathea [Thu, 15 Sep 2005 15:49:13 +0100]:

    > Dialog i dołącz polski słownik ortograficzny, bądź skorzystaj
    > z innego programu sprawdzającego ortografię ;)

    No przeciez ona celowo w "nowej ortografii" pisze :>

    Kira (u mnie juz w KFie, ale tez nie do konca pomaga...)

  • 7. Data: 2005-09-15 14:59:45
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 15:52:01, Kira napisał:

    > No przeciez ona celowo w "nowej ortografii" pisze :>

    No tak... a ja taki niewykształcony... i niemodny :P

    > Kira (u mnie juz w KFie, ale tez nie do konca pomaga...)

    Właśnie dlatego polecam Jej soft z automatycznym
    sprawdzaniem pisowni :)
    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-09-15 15:11:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: gromax [Thu, 15 Sep 2005 16:47:39 +0200]:

    > prześledź wątek dotyczący pseudo-reformy ortografii i będziesz
    > wiedział że ona tak celowo chce wszystkich wyprowadzić z równowagi

    Tak swoja droga, to jest to pierwsza chyba osoba od czasu ZPK
    W Wielosci Jedynego, ktora faktycznie wyladowala w moim KFie.
    Co zaprawde, wielkim osiagnieciem jest...

    Kira

  • 9. Data: 2005-09-15 15:56:11
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

    > No przeciez ona celowo w "nowej ortografii" pisze :>
    > Kira (u mnie juz w KFie, ale tez nie do konca pomaga...)

    Z mojej strony, to jeszcze trochę i zacznę wycinać wątki
    z 'References:' zawierającym '@newsgate.onet.pl'...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2005-09-15 15:59:38
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > (tekst w nowej ortografii)
    > To wżuć.

    "wSzOdź"
    tez chyba ladnie wyglada? <HELP_ME!!>

    jak tak dalej pojdzie to naprawde bede musial wyskoczyc z 3.pietra
    tylko ostatnio padalo i trwanik za bardzo moze amortyzowac upadek :-D