PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2005-09-14 22:50:37
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Szybkie pytanie szybka odpowiedź.

    Po googlowaniu na grupach, wnioskuję, że przy miesięcznym okresie
    wypowiedzenia, bieg wypowiedzenia zaczyna się od pierwszego dnia miesiąca, a
    kończy ostatniego dnia miesiąca???
    Czyli składam wypowiedzenie dziś, ale bieg zaczyna się od 1 października, a
    1 listopada mogę już iść do nowej robótki? To chyba trochę idiotyczne....

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2005-09-16 07:37:44
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > 1 listopada mogę już iść do nowej robótki? To chyba trochę idiotyczne....

    kodeks pracy...