PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowelizacja

  • 21. Data: 2005-09-16 05:09:00
    Temat: Re: Nowelizacja
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 22:06:27 +0200, Krzysztofsf napisał(a):

    > Oczywiscie - jesli masz mozliwosc, to wrzucaj - najlepiej jako osobny post.

    I tak zrobię, ale to moje "niedługo" chyba, z pewnych względów, przerobi
    się w "długo" :(

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 22. Data: 2005-09-16 09:49:26
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    15.09.2005 # 20:29:53, stokrotka napisał:

    > To nie był błąd.

    Wg. obecnych zasad ortografii jednak był (tych oficjalnych ze słownika).

    > To tekst, w nowej notacji ortograficznej.

    Acha :)

    > NIe doczytałeś się?

    W tej pierwszej linii Twojej odpowiedzi jakoś mi umknęło, a
    wątku o "nowelizacji ortografii" nie czytałem ze względu na brak
    czasu (i raczej nie dam rady przeczytać :P)

    > I ten tekst też jest pisany zgodnie z nowymi zasadami.

    Acha... ;)
    --
    pozdrawiam