PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapis w umowie

  • 1. Data: 2005-09-14 21:16:16
    Temat: zapis w umowie
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanko, nie moge dogadac sie z moim szefem a ze czlowieczek ze mnie
    ugodowy i raczej cichy zanim zaczne robic jakies ruchy chcialabym miec
    wiedze.
    Pracuje w zakladzie, gdzie dyzury w pracy w poszczegolnych dniach
    tygodnia maja rozny czas jest to 8, 5 godziny, jest to 10 godzin ( praca
    w nocy) 7 godzin a niekiedy 12.
    Pracujemy przez siedem dni tygodnia, 24 godziny na dobe przez wszytkie
    dni roku.
    Czy jezeli w umowie mam zapis ze moge pracowac do 12 godzin na dobe, ze
    jest to praca trzyzmianowa praca w niedziele i w swieta.
    Nie mam zadnego zapisu ze jest to czas rownowazny, nie mam napisane nic
    ze podlegam pod 3 miesieczny okres rozliczeniowy. Nie ma rowniez nic
    takiego w regulaminie zakladu pracy.
    Czy za prace w niedziele i w swieta nie powinam dostawac dodatkowego
    wynagrodzenia?
    Czy jezeli przypada dzien swiateczny to nie powinam miec umiejszone o
    ten dzien godzin pracy a jezeli tak to w jakim okresie?
    Czy jest mozliwe ze w kazdym tygodniu pracuje rozna ilosc godzin ( praca
    jest podzielona na tygodnie tj grafik dyzurow) a licza mi godziny nie
    zwazajac na to kiedy przypada np 1 dzien miesiaca. Np ( wrzesien zaczal
    sie w czwartek pracowalam pierwsze cztery dni miesiaca bez przerwy) a
    rozliczana jestem od 1-go do 1-go?
    czy powinam byc rozliczana tygodniow z godzin czy miesiecznie?
    Dziekuje za pomoc

    Ania