PracaGrupypl.praca.dyskusje › Takie tam pytanie - może głupie

  • 1. Data: 2005-09-14 21:46:34
    Temat: Takie tam pytanie - może głupie
    Od: af77 <a...@n...net>

    Czy jest obowiązek, albo hmm, wysoce wskazane, aby w swoim CV wpisywać
    całą swoją karierę?
    Mówi się że żadna praca nie hańbi, ale nie oszukujmy się - są takie
    które wyglądają lepiej w papierach a inne gorzej. Szczególnie w sytuacji
    gdy się startuje na coś lepszego.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-14 22:04:24
    Temat: Re: Takie tam pytanie - może głupie
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 14-09-2005 o 23:46:34 af77 <a...@n...net> napisał:

> [...]
    > Mówi się że żadna praca nie hańbi, ale nie oszukujmy się - są takie
    > które wyglądają lepiej w papierach a inne gorzej. Szczególnie w sytuacji

    Jeśli chce się pokazać progres, który się zrobiło w życiu, to dlaczego nie?

  • 3. Data: 2005-09-14 22:55:04
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Wed, 14 Sep 2005 23:46:34 +0200, af77 wrote:

    >Czy jest obowiązek, albo hmm, wysoce wskazane, aby w swoim CV wpisywać
    >całą swoją karierę?

    Ja nie wpisuję wszystkiego. Już wystarczająco dziwnie na mnie
    patrzono, gdy jako hobby w formularzu wpisałem pszczelarstwo, lub gdy
    w czasie jednej z rozmów kwalifikacyjnych coś tam wspomniałem o kursie
    włoskiego (co w tym jest dziwnego, to nie mam pojęcia). Jeszcze tego
    brakowało, żebym miał wpisywać wszystkie etapy swojej kariery
    zawodowej (ale to dumnie brzmi).

    >Mówi się że żadna praca nie hańbi, ale nie oszukujmy się - są takie
    >które wyglądają lepiej w papierach a inne gorzej. Szczególnie w sytuacji
    >gdy się startuje na coś lepszego.

    Jeśli CV nie wygląda na dziurawe po opuszczeniu pewnych nieistotnych
    wpisów, to na Twoim miejscu dałbym sobie spokój z "chwaleniem" się.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 4. Data: 2005-09-15 07:58:28
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej ortografii))
    > Czy jest obowiązek, (...) aby w swoim CV wpisywać całą swoją karierę?
    NIe ma takiego obowiązku.

    Według dzisiejszyh zaleceń , ty a raczej twoja wiedza i oświadczenie jest
    towarem, a CV reklamuwką tego towaru.

    Czyli będzie inne na rużne stanowiska.

    To, że człowieka zamieniono w towar, nie podoba mi się, ale to dyskusja na inny
    temat.

    Poprzyj reformę - uproszczenie ortografii.
    ale w CV nie musisz używać nowej ortografii.

    A swoją drogą ciekawe, w jakim zawodzie napisanie CV w nowej ortografii
    zwiększyło by twoje szanse na uzyskanie pracy ?

  • 5. Data: 2005-09-15 08:06:32
    Od: "Redtown" <r...@t...pl>

    --------------------------
    /| /| | |