PracaGrupypl.praca.dyskusje › Norwegia IT

  • 21. Data: 2008-11-03 10:28:27
    Temat: Re: Norwegia IT
    Od: "A.G. Johnsen" <i...@C...com>

    Zbylut pisze:

    > czy znajomość języka szwedzkiego coś zmienia w kwestii trudności
    > znalezienia pracy w IT w norwegii? Wiadomo, łatwiej norweski pojąć
    > znając szwedzki, ale jak to jest w przypadku polaka mówiącego po
    > szwedzku?

    Jeśli Polak mówi dobrze po szwedzku, to z Norwegami się zwykle dogada.

    Pozdrawiam,
    Marzena I.

    --
    A.G. Johnsen, licencja agencji pośrednictwa pracy: 5139/1b
    ul. Celna 1, 70-644 Szczecin

  • 22. Data: 2008-11-13 14:22:38
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie w Polsce w IT można szybko zarobić na mieszkanie?
    > Bo mieszkania w moim sąsiedztwie są po 4900 parter i 5100 poddasze.
    > To wychodzi około 230tyś za 47m2. To jest rata 2tys przez 10lat bez
    > procentu a kredytu ma się dość juz po 3 latach.

    Przepraszam że się wtrące, ale gdzie są takie tanie mieszkania? Bo w
    Poznaniu podane przez Ciebie stawki trzeba pomnożyć x2.

  • 23. Data: 2008-11-13 19:15:50
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    czoper wrote:

    > Przepraszam że się wtrące, ale gdzie są takie tanie mieszkania? Bo w
    > Poznaniu podane przez Ciebie stawki trzeba pomnożyć x2.

    Jasne, tylko ze srednia cena mieszkan od developerow to 5900 (miasto
    Poznan). Plus promocje typu 10 tys rabatu "z okazji urodzin firmy",
    garaz gratis itp.

    Nijak mi 2x5100 nie wychodzi 5900

  • 24. Data: 2008-11-14 12:21:01
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, tylko ze srednia cena mieszkan od developerow to 5900 (miasto
    > Poznan). Plus promocje typu 10 tys rabatu "z okazji urodzin firmy",
    > garaz gratis itp.
    >
    > Nijak mi 2x5100 nie wychodzi 5900

    http://nieruchomosci.celka-frackowiak.pl/Nowosci/Res
    taura-Maraton-Gardens.html
    cena: od 9.500 do 13.000 zł netto/ m2 (w zależności od piętra)

    jak będziesz miał szczęscie to może w promocji dostaniesz sedes gratis
    na wyposażeniu

  • 25. Data: 2008-11-14 21:45:35
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    czoper wrote:

> [...]
    >
    > cena: od 9.500 do 13.000 zł netto/ m2 (w zależności od piętra)
    >
    > jak będziesz miał szczęscie to może w promocji dostaniesz sedes gratis

    No i? Wybrales chyba najdrozsza inwestycje w miescie, jak to sie ma do:

    "Bo w Poznaniu podane przez Ciebie stawki trzeba pomnożyć x2." ?

    Gdybys stwierdzil "dla jednego konkretnego przypadku trzeba pomnozyc
    przez 2" to bym sie nie czepial.

    Sprawdz tutaj dla rownowagi:
    http://www.konimpex-invest.pl/naramowice/lista_miesz
    kan.php?i=MONA

    Poniewaz odjechalismy od tematyki grupy, EOT z mojej strony.