PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w rejestracji...

  • 1. Data: 2008-10-26 17:09:01
    Temat: Zarobki w rejestracji...
    Od: Magdalenka <x...@o...pl>

    Dobry wieczór.
    Jutro mam rozmowę kwalifikacyjną w prywatnej przychodni medycznej na
    stanowisko rejestratorki (Warszawa). Domyślam się, że padnie pytanie:
    Jakie są Pani oczekiwania co do wynagrodzenia...
    Nie mam pojęcia ile w takiej rejestracji się zarabia. Proszę o Wasze
    sugestie, podpowiedzi...
    Jestem świeżo po technikum, w trakcie studiów zaocznych, jedyne
    doświadczenie to praktyki 3 miesięczne.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam, EmcE

  • 2. Data: 2008-10-26 17:11:24
    Temat: Re: Zarobki w rejestracji...
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

> [...]
    > sugestie, podpowiedzi...
    > Jestem świeżo po technikum, w trakcie studiów zaocznych, jedyne

    Okolo 1800 brutto.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-10-26 19:51:11
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Magdalenka" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie są Pani oczekiwania co do wynagrodzenia...
    > Nie mam pojęcia ile w takiej rejestracji się zarabia.

    Jak sama przecież wyraźnie napisałaś, nie będą cię pytać o poziom zarobków w
    rejestracji, lecz o to ile ty chcesz zarabiać.
    I na takie pytanie nikt inny poza tobą nie zna odpowiedzi.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-10-26 21:19:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ge287q$tci$1@news.onet.pl Magdalenka <x...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > Jakie są Pani oczekiwania co do wynagrodzenia...
    > Nie mam pojęcia ile w takiej rejestracji się zarabia. Proszę o Wasze
    Na takie pytanie sensowna odpowiedź brzmi: a jakie oferują państwo
    wynagrodzenie.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-10-26 21:23:51
    Od: Marcin <n...@p...onet.pl>

    Ludzie lubia slyszec to co chca, wiec stad to pytanie. "Wstrzelenie sie"
    bedzie kolejnym atutem. Jak rozumiem, prywatny poziom "chcenia" jest
    nieistotny.