PracaGrupypl.praca.dyskusje › SFINKS profesjonalne centrum finansowe - opinie?

  • 1. Data: 2008-10-26 19:55:57
    Temat: SFINKS profesjonalne centrum finansowe - opinie?
    Od: krzysiek <k...@g...com>

    Witam,

    Otrzymałem ofertę współpracy od firmy SFINKS. Właśnie kończę studia,
    nie mam praktycznie doświadczenia zawodowego i zaaplikowałem na
    stanowisko doradcy finansowego do firmy SFINKS
    http://www.infopraca.pl/pl/pracodawca/SFINKS-Profesj
    onalne-Centrum-Finansowe/48772/49082/Strona1?sid=670
    87c29759042c791ff419609378917

    Zaniepokoiło mnie łatwość z jaką dostałem ofertę współpracy. Nie było
    żadnych rozmów kwalifikacyjnych. Praktycznie od razu zaproponowano mi
    współpracę. Przesłano dokumenty które mam wypełnić podpisać i odesłać.

    Chciałem prosić o opinie na temat tej firmy.

    Może ktoś z grupowiczów miał z nimi styczność.

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i porady.

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-10-27 07:21:27
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Nie mam nic wspoólnego z tą firmą, aczkolwiek po lekturze artykółów z
    http://www.google.pl/search?as_q=sfinks&hl=pl&num=10
    &btnG=Szukaj+w+Google&as_epq=doradca+finansowy&as_oq
    =&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_
    occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=&safe=imag
    es
    odnoszę wrażenie, że ta współpraca polega na krążeniu od domu do domu i
    naciąganiu ludzi na kredyty o lichwiarskim procencie. Czy ci to pasuje, sam
    musisz sobie odpowiedzieć. Podejrzewam przekręt.

  • 3. Data: 2008-11-05 17:04:12
    Od: k...@v...pl

    On 26 Paź, 20:55, krzysiek <k...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Chciałem prosić o opinie na temat tej firmy.
    >
    > Może ktoś z grupowiczów miał z nimi styczność.
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i porady.

    Daj znać co dalej z tą pracą. Zostałam zaproszona do nich na rozmowęa
    nie mogę znaleźć żadnych rzetelnych informacji o tej firmie.
    Pozdrawiam Kasia

  • 4. Data: 2008-12-11 14:29:09
    Od: <D...@i...pl>

    Pracuje dla tej firmy od 23 miesiecy i powiem ci ze to fakt ze pozyskuje sie klientow
    na wlasna reke oni daja ulotki i tym podobne rzeczy promocyjne minusem jest ze nie ma
    podstawy do wynagrodzenia jednak duzym plusem jest bardzo duza prowizja bo az 5% od
    wartosci kredytu dla doradcy no i dostep do 6 bankow. Powiem tak idzie zarobic jednak
    trzeba troche zasuwac.