PracaGrupypl.praca.dyskusje › J2EE - Warszawa - czesciowo zdalnie

  • 1. Data: 2008-10-28 18:00:56
    Temat: J2EE - Warszawa - czesciowo zdalnie
    Od: "tim" <k...@w...pl>

    Witam,

    tak sie zastanawiam jaka jest szansa znalezienia pracy na stanowisku
    programista J2EE w wawie, ale na takiej zasadzie, ze przez czesc tygodnia
    pracuje w biurze firmy, a czesc zdalnie (powiedzmy, ze 2 dni zdalnie).
    Niekoniecznie od razu, ale np. po jakims tam okresie probnym kiedy przez 5
    dni pracuje z biura firmy. Moze ktos tak pracuje, albo zna firmy w ktorych
    mozna takie warunki wynegocjowac?

    dzieki,
    tim

  • 2. Data: 2008-10-29 09:09:38
    Temat: Re: J2EE - Warszawa - czesciowo zdalnie
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > tak sie zastanawiam jaka jest szansa znalezienia pracy na stanowisku
    > programista J2EE w wawie, ale na takiej zasadzie, ze przez czesc tygodnia
    > pracuje w biurze firmy, a czesc zdalnie (powiedzmy, ze 2 dni zdalnie).

    Praca zdalna jako programista owszem występuje lecz głównie w formie
    samozatrudnienie (Fvat) .Praca na odleglosc i raz na dwa/trzy tygodnie dwa
    dni w biurze : spotkania z zespołem itp.

    Bardziej zadaj sobie pytanie po jakim czasie mozesz samodzielnie dzialac na
    wspolnym kodzie zrodlowym.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-10-29 11:17:14
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Użytkownik "tim" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni pracuje z biura firmy. Moze ktos tak pracuje, albo zna firmy w ktorych

    witam,

    Jeśli czuje się Pan pewnie w tym języku, ma odpowiednie dla Nas kwalifikacje
    i umiejętności, to myślę, że miałabym dla Pana projekt w Warszawie na takich
    właśnie zasadach. Tak, jak Pan pisał przez początkowy okres w grę
    wchodziłaby praca w systemie 5x8, ale później jest możliwość pracy w
    systemie 3 dni na miejscu i 2 dni zdalnie. Chyba, że uda sie Panu przekonać
    Naszego Klienta do pracy od razu w takim systemie:) próbować warto.

    Ale zacznijmy od najważniejszego - Pana CV. proszę o przesłanie go na adres
    a...@i...pl ewentualnie o kontakt telefoniczny: +48 516 050 278

    pozdrawiam
    Agnieszka Gandor