PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nordea

  • 1. Data: 2008-12-18 07:02:14
    Temat: Nordea
    Od: Twoj stary <a...@g...com>

    czy ktoś miał albo jego znajomi mieli do czynienia coś wspólnego z tym
    bankiem ?
    dwa pytania w związku z tym:

    1. jaka atmosfera ogólna, podejście do pracownika?

    2. czy orientujecie się ile zarabia dyrektor oddziału w tym banku
    (miasto wojewódzkie)?

    pzdr i dzieki

  • 2. Data: 2008-12-18 09:58:51
    Temat: Re: Nordea
    Od: To Ja <g...@g...com>

    On 18 Gru, 08:02, Twoj stary a...@g...com strong penis for
    long time wrote:

    > czy ktoś miał albo jego znajomi mieli do czynienia coś wspólnego z tym
    > bankiem ?

    Tak.

    > 1. jaka atmosfera ogólna, podejście do pracownika?

    Proces rekrutacji o czymś świadczy, więc rekrutowała mnie młoda
    panienka, która nie miała za dużego pojęcia o swojej (ani o banku)
    pracy. Ogólnie uśmiechy i bezsensowna gadka-szmatka. Potem była
    rozmowa z przyszłym przełożonym. Człowiek był bardziej zorientowany,
    ale wyglądał jakby praca była dla niego udręką. Oczywiście w czasie
    rekrutacji wszystko super pilnie i szybko. Trzeba być do dyspozycji w
    wyznaczonym przez nich czasie. Potem standardowa gadka - odezwiemy się
    za 2 tygodnie. Oczywiście odzewu brak.
    Skoro kandydata traktują lekceważąco to pracowników pewnie tak samo.

    > 2. czy orientujecie się ile zarabia dyrektor oddziału w tym banku

    Nie