PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezpłatny czy wypoczynkowy

  • 1. Data: 2008-12-18 16:03:12
    Temat: Urlop bezpłatny czy wypoczynkowy
    Od: "GAL" <g...@T...pl>

    Mam różnię zdań w pracy. Współpracownicy twierdzą, że jeśli posiada się
    niewykorzytany urlop wypoczynkowy to nie można w tym czasie "brać" urlopu
    bezpłatnego [bo niby prawo zabrania]. Ja jestem odmiennego zdania. Mylę się
    ?

    GAL

  • 2. Data: 2008-12-18 17:31:37
    Temat: Re: Urlop bezpłatny czy wypoczynkowy
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    Użytkownik "GAL" <g...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewykorzytany urlop wypoczynkowy to nie można w tym czasie "brać" urlopu
    > bezpłatnego [bo niby prawo zabrania]. Ja jestem odmiennego zdania. Mylę

    Kiedyś chciałam 2 dni urlopu bezpłatnego, mając urlop wypoczynkowy, nie
    dostałam, musiałam wykorzystać wypoczynkowy "skoro jest". Urlopu
    wypoczynowego miałam 2 tygodnie i na tyle chciałam wyjechać na wycieczkę,
    nie udało się.
    Pozdrawiam Kasia

  • 3. Data: 2008-12-18 18:58:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    http://tinyurl.com/dzjh

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2008-12-19 11:12:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    >bezpłatnego [bo niby prawo zabrania]. Ja jestem odmiennego zdania. Mylę się

    Nie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-12-19 12:32:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Thu, 18 Dec 2008 17:03:12 +0100, "GAL"
    <g...@T...pl> zakodowal:

> [...]
    >bezpłatnego [bo niby prawo zabrania]. Ja jestem odmiennego zdania. Mylę się

    Prawo nie zabrania.

    Pracodawca zazwyczaj tak. Bo w jego obowiązku jest, żeby pracownik
    wykorzystał urlop w danym roku kalendarzowym - więc niechętnie odkłada
    go na później.

    A na urlop bezpłatny konieczna jest zgoda pracodawcy - więc jaki ma
    interes w tym, żeby się zgadzać, gdy pracownik ma jeszcze
    niewykorzystany urlop wypoczynkowy?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded