PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks › Nokia Siemens Networks
    From: b_art_osh <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nokia Siemens Networks
    Date: Mon, 2 Jun 2008 15:18:38 -0700 (PDT)

    Witam,

    Ostatnio dostałem wiadomość od pracownika tej firmy o możliwości
    odbycia praktyki (wczesniej na targach pracy wypełniłem formularz
    aplikacyjny) i ew możliwości pracy. Jestem studentem 3 roku na
    Politechnice Wrocławskiej. Przeszukałem kilka forów z opiniami o
    pracodawcach, ale wszystkie opisują sytuację, gdy już tam pracujesz,
    dlatego mam kilka pytań:
    - jak ciężko jest tam się dostać?
    - czy trzeba mieś jakąś "superwiedzę" z określonych tematów?
    - czy rozmowa kwalifikacyjna to "pytanie przy tablicy"
    - czy średnia ocen z indeksu jest w jakiś sposób uwzględniana?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
    b_art_osh