PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo już chyba przesadzili. › Re: No już chyba przesadzili.
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No już chyba przesadzili.
    Date: Fri, 11 Feb 2005 23:30:18 +0100

    Paweł Chrobak napisał(a):

    > Na praca.oferowana pojawiło się takie cos,

    [...]

    Technicznie poprawne jest, to przeszło.
    Czasem dostaję lepsze, przykładowo:

    #v+
    wymagania:
    - młody (do 25 lat)
    - tuż po studiach, lub III, IV rok (V to juz za stary)
    - 6 lat doświadczenia w branży mięsnej
    - 3 lata doświadczenia jako programista C++
    (pewnie się nie przyda ale a nuż i co wtedy)
    - znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
    - znajmość języka angielsliego będzie dodatkowym atutem
    - prawo jazdy kategorii A, B, C, D, T
    - własny samochód
    - własna działalność gospodarcza lub gotowość jej podjęcia
    - komórka, laptop
    - miła aparycja
    - nienaganny uśmiech
    - bardzo dobre wyniki na studiach
    - zaangażowanie w prace społeczne
    - stan wolny
    - chcący poświęcić się w rozwój własny oraz firmy

    oferujemu:
    - praca w sklepie mięsnym w marketach w całej polsce
    - możliwość awansu
    - atrakcyjne zarobki - PENSJA 1000 BRUTTO
    #v-

    Ja tylko _mam nadzieję_, że ktoś sobie takim ogłoszeniem
    jaja chciał ze mnie zrobić... :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl