PracaGrupypl.praca.dyskusje › sąd - aplikant kuratorski

  • 1. Data: 2005-02-11 19:28:33
    Temat: sąd - aplikant kuratorski
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Witam,

    Zwrcam się z pytaniem do osób, które znają temat. Otrzymalem zaproszenie na
    rozmowę kwalifikacyjną do sądu na stanowisko aplikanta kuratorskiego
    (podanie zlozylem ok 4 lata temu :) W międzyczasie podjąłem pracę w innej
    branży i stąd moje pytanie :

    Jak ksztaltują się wynagrodzenia na takim lub podobnym stanowisku?
    Czy aplikant kuratorski to praca na etacie sądu?

    MM

  • 2. Data: 2005-02-11 22:52:28
    Temat: Re: sąd - aplikant kuratorski
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Zwrcam się z pytaniem do osób, które znają temat. Otrzymalem
    > zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną do sądu na stanowisko
    > aplikanta kuratorskiego (podanie zlozylem ok 4 lata temu :)

    Ależ kto nie zna tematu szybkości działania polskiego sądownictwa?
    ;)

  • 3. Data: 2005-02-12 12:24:14
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Użytkownik "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl> napisał w
    wiadomości news:BH7Pd.47198$2e4.20384@news.chello.at...
> [...]
    >
    > Jak ksztaltują się wynagrodzenia na takim lub podobnym stanowisku?
    > Czy aplikant kuratorski to praca na etacie sądu?

    Na stanowisku aplikanta -masakra- myślę, ze ok.1000 zł, mozna pełnic
    dodatkowo nadzory lub dozory jako kurator społeczny( dodatkowe pieniązki-
    choć w zasadzie zwrot kosztów, a nie dochód sensu stricte). Na aplikacji
    umowa na czas okreslony-do czasu zdania egzaminu. Potem jako pracownik
    mianowany z umową na czas nieokreslony. Poczytaj ustawę o kuratorach
    sądowych, znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
    pozdrawiam