PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemy w nowym szefem

  • 1. Data: 2005-02-11 21:16:10
    Temat: problemy w nowym szefem
    Od: "girl" <g...@g...pl>

    witam,

    ciekawe ilu z was miało lub ma takie problemy? jak sobie radzicie?

    ale do rzeczy, miesiąc temu zmienił mi się szef i zaczął się problem;
    pracuję już 4 lata w firmie i do tej pory miałam 4 szefów, ten jest piąty;

    do tej pory układało mi się dobrze z przełożonymi; miałam opinię solidnego
    pracownika;
    byli bardzo wymagający, ale również kulturalni, kreatywni, inteligentni,
    praca bvła
    przyjemnością; generalnie o sympatycznej osobowości... jestem analitykiem i
    głownie
    pisze rózne raporty; które potem dyskutowalismy z przełozonym; rozwazalismy
    rozne
    punkty akcji, wnioski; itd

    ...teraz mam nowego szefa, tym razem człowiek ten jest zupelnie inny; bardzo
    ciężki; wiecznie niezadowolony,
    z ciągłymi pretensjami; zamknięty w sobie, zero zartów, sztywny; teraz juz
    nie dyskutujemy wniosków i strategii
    szef po prostu zleca raport i koniec; ewentualnie pisze mi maila z pretensja
    ze czegos nie dostal podczas gdy juz
    dawno dostał to na maila ale nie przeczytał albo umawialismy sie na 20 a juz
    19 mam maila z pretensja ze nie dostał...

    sama nie wiem czy jakość mojej pracy się tak pogorszyła czy też z szefem
    jest cos nie tak;

    jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    pozdrawiam
    Julia

  • 2. Data: 2005-02-11 22:13:17
    Temat: Re: problemy w nowym szefem
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

  • 3. Data: 2005-02-11 22:14:07
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Niejaki: girl w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

    > jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    Spokojnie poczekać na 6 szefa ;)

  • 4. Data: 2005-02-11 22:56:39
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Spokojnie poczekać na 6 szefa ;)
    Sądząc po obecnej częstotliwości - nie dłużej niż rok ;).

  • 5. Data: 2005-02-12 11:20:51
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Paweł Chrobak* w te oto słowa się odzywa:

    > Spokojnie poczekać na 6 szefa ;)

    Może być tak że to nowe stanowisko, jest spięty, zestresowany a po
    jakimś czasie się rozkręci. Ale to tylko możliwość...

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 6. Data: 2005-02-12 15:17:51
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cuj7is$aah$1@nemesis.news.tpi.pl girl <g...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > jest cos nie tak;
    > jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    A co wolisz zachować? Tę pracę czy godność i szacunek do siebie?

    Jotte

  • 7. Data: 2005-02-12 15:22:24
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Niejaki: Pajączek w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

    > Może być tak że to nowe stanowisko, jest spięty, zestresowany a po
    > jakimś czasie się rozkręci. Ale to tylko możliwość...

    Może , może się boi że mu patrzę na ręce i że taki właśnie musi być żeby go
    dobrze ocenili. Więc trzeba mu delikatnie z cierpliwością pokazać , że to
    nie jedyne
    wyjście. Czasem napomknieć,że macie tu od 4 ostatnich szefów takie a takie
    tradycje itp.
    I "modlić" się żeby się nie odazało ,że to kawał skurczybyka .

  • 8. Data: 2005-02-12 15:40:29
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "girl" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardzo ciężki; wiecznie niezadowolony,
    > z ciągłymi pretensjami; zamknięty w sobie, zero zartów, sztywny; teraz juz

    Często tak bywa. Wielu szefów nie wyobraża sobie kierowania firmą w inny
    sposób.

    ewentualnie pisze mi maila z pretensja
    > ze czegos nie dostal podczas gdy juz
    > dawno dostał to na maila ale nie przeczytał

    Znaczy się ma kłopoty z panowaniem nad sytuacją.

    > albo umawialismy sie na 20 a juz 19 mam maila z pretensja ze nie dostał...

    Nie wyolbrzymiasz? Może tylko się przypomina.

    > sama nie wiem czy jakość mojej pracy się tak pogorszyła czy też z szefem
    > jest cos nie tak;
    >
    > jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    Normalnie. Robić swoje i nie przejmować się. Zwolnić się zawsze zdążysz ;)

    pozdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2005-02-12 18:47:13
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Sat, 12 Feb 2005 16:40:29 +0100, na pl.praca.dyskusje, AndrzejW napisal(a):

    > Często tak bywa. Wielu szefów nie wyobraża sobie kierowania firmą w inny
    > sposób.

    To sie nawet nazywa - ZPZ. Kto nie wiem o czym mowa niech obejrzy fragment
    filmu "GLENGARRY GLEN ROSS" gdy do oddzialu przyjezdza "motywator" z
    centrali.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 10. Data: 2005-02-13 10:03:55
    Od: "Krzysztof" <z...@w...pl>

    > jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    polecam jakis warsztat NLP na temat perswazji, nauczysz sie tego co ci
    pozwoli na komunikacje z takim typem czlowieka :)
    mowie bardzo powaznie, z tego co widze nie potraficie sie do siebie
    dopasowac

    --

    pozdrawiam

    Krzysztof