PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...

  • 31. Data: 2002-08-22 10:29:15
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: "Habier" <h...@i...pl>

    Użytkownik "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ak0d3f$27a$1@news.gazeta.pl...

    > [Moze macie i racje, ja bynajmniej wiem co moge zaoferowac i znam siebie,
    > stronka z C.V. juz dziala wiec moze tam znajda sie konkrety?

    napisales:
    "JA BYNAJMNIEJ WIEM I ZNAM SIEBIE" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    to wiesz i znasz czy nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????? :)

    pzdr

  • 32. Data: 2002-08-22 10:35:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    > zrozumiec. Mysle, ze gdybys znalazl sie w takiej sytuacji co ja, dawno bys
    > juz popadl w depresje a moze i gorzej. Ale tego Ci nie zycze... nie bede
    > wnikal w szczegoly, bo nie jest to tematem... ale wiedz, ze w zyciu kiedy
    > kochasz kogos bliskiego np. rodzicow i cos sie stanie - nigdy nie wiesz, do
    > czego sie posuniesz i jak zareagujesz. Z pewnoscia zdajesz sobie sprawe jakie
    > sa koszty np. hospitalizacji by trzeba komus uratowac zycie... Zycze
    > powodzenia i pozdrawiam. Marek. PS. I niczego nie wyssalem z palca...]

    Przepraszam za ton. Rozumiem juz powody klopotow finansowych.
    Nie rozumiem jednak jednej rzeczy... Tyle dobrego o sobie piszesz
    z niebywala wrecz przesada (co nie tylko wsrod Polakow budzi watpliwosci),
    opowiadasz o swoich doskonalych, idealnych zaletach i umiejetnosciach -
    wybacz, nie tedy droga. A zachodnie koncerny znaja sie na tym. Taki jak Ty,
    pozbawiony skromosci, z mniemaniem, ze pozjadal wszystkie rozumy,
    jest bardzo niepozadany w firmach.
    Ale o co mi chodzi: dlaczego nie masz pracy? Skoro masz klopoty, sam jej
    nie rzuciles. Zwolniono Cie? Brzmi nierealnie. A moze to tylko zabieg
    socjotechniczny...?
    Nie chcialbym bysmy wplatali tu watki rodzinne, ograniczmy sie do samej
    pracy.

    Pozdrawiam
    GreG

  • 33. Data: 2002-08-22 10:36:58
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 20:05:25 +0000 (UTC), "Marczello W-wa"
    > <k...@N...gazeta.pl> zakodował:

    > MSPANC
    > Skoro taki ideał i zdolniacha pisze na grupę, która ma jasno w nazwie
    > "dyskusje" to chyba oczywiste, że nie pomylił się, tylko chce
    > podyskutować.

    A ja jestem chetny, bo to naprawde wyjatkowy okaz!

    GreG

  • 34. Data: 2002-08-22 10:43:33
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > Ma wizje i chce ja realizowac, jest kreatywny i darzy do wyznaczonego celu.
    > Albo szuka pracy nie w tym kraju co powinien...

    Sa przestawicielstwa zachodnich firm, z zachodnia organizacja
    pracy i socjologia pracy. Ale nie o to chodzi. I tak nikt go z takim
    LM nie zatrudni. Bo to nie jest ktos normalny. Yuppie ma swoja
    skromnosc, a przez to szacunek do innych. Ten list to stek
    pochwalek bez pokrycia z jednoczesnym deprecjonowaniem
    rowiesnikow i wpolpracownikow. To mi sie w glowie nie miesci !!!

    > To co jest na miejscu w USA nie jest na miejscu w Polsce,
    > proste,

    Moze i tak, ale akurat nie to.

    > A jedna uwaga do Pana Marczello.
    > Jak odpowiadasz tnij posty, jak ktos sledzi watek to posta na
    > ktorego odpowiedziales ma wyzej i jest w stanie go doczytac.

    Nie pouczaj doskonalego.

    GreG

  • 35. Data: 2002-08-22 11:12:37
    Od: "Rafalus" <r...@w...pl>

> [...]
    > ofirauje swoja pomoc innym jesli nawet nie lezy to w moim interesie. Nigdy
    > nie mialem problemow interpersonalnych, a zawsze bylem tym motorkiem,
    ktory
    > napedza innych i pomaga. Zasmiecanie grupy... coz, nic sie chyba nie
    stalo,
    > jesli w ciagu tygodnia umiescilem 3 swoje ogloszenia? Ja szukam pracy,
    > wykorzystuje wszystkie drogi - ale spojrz tylko na innych, ktorzy bawia
    sie w
    > spam lub zasmiecaja grupe innymi nieistotnymi tematami... Bez urazy, ale

    A mnie ciagle interesuje czemu taki ideal nie ma pracy ???. Jest to dla mnie
    niezrozumiale. Mam kilku znajomych, ktorzy wyrozniaja sie z "tlumu" i sa
    natychmiast rozchwytywani przez pracodawcow. Mysle ze mamy tu przypadek
    przerostu ambicji nad faktyczna wartosc. Zapraszam wiec do podrozy za ocean
    :). Tam z pewnoscia poczujesz sie doceniony.
    A moze wez sie za wlasny interes.

    Rafalus

  • 36. Data: 2002-08-22 11:39:07
    Od: a...@a...net

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Nie pouczaj doskonalego.

    O przepraszam ;>

    A tak przy okazji, przejzalam CV...
    mam pewna watpliwosc:
    Od kiedy Strzelec to szkolenie z obrony cywilnej.
    Mi zawsze wmawiali ze to Mlodziezowa organizacja paramilitarna
    kultywujaca tradycje Strzelca Pilsuckiego,
    ale moze sie mylili i 4 lata bylam na szkoleniu OC ;>>

    Poza tym jestem lama bo nie wpisalam Sobie tego do CV ;>

    Tak dywagujac bo mnie to strasznie rozbawilo.

    anka

  • 37. Data: 2002-08-22 13:05:40
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    > "jestem osoba niesamowicie uzdolniona" od zawsze mialem 10 x wiecej
    > zainteresowan niz rowiesnicy, zawsze 3 x szybciej wszystko robilem i
    > doglebnie poznawalem, nigdy ogolnie...

    nigdy ogolnie? wiec jak zmierzyles te 10x i 3x ???

    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 38. Data: 2002-08-22 13:36:32
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    Tak sobie czytam wypowiedzi podsumowujace tytulowe badanie
    socjologiczne i dochodze do ciekawych wniosków na temat tej
    spolecznosci :
    -spora czesc potraktowala to serio (nie rozumiem, dla czego?)
    -bardzo nerwowe reakcje na taka forme auto reklamy. Ciekawe, co lezy u
    podloza takiego zachowania (zawisc?, poczucie zagrozenia? hipokryzja?)
    -syndrom topienia marzanny wystepuje i u osobników, którzy potrafia
    obsluzyc program do komunikacji via news (co stawia pod znakiem
    zapytania ewolucyjna teorie Darwina)

    Cóz....
    :))))))))))))))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam
    Artur

    W sumie polowa ludzkosci nawet dzis je rekoma (bez sztucców),
    Ale zeby zaraz tak sie wyzywac na niewinnym trollu...

  • 39. Data: 2002-08-22 13:57:52
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał

    > -bardzo nerwowe reakcje na taka forme auto reklamy. Ciekawe, co lezy u
    > podloza takiego zachowania (zawisc?, poczucie zagrozenia? hipokryzja?)

    łamanie zasad oboiązujących w usenet (NTG)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2002-08-22 14:34:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nigdy ogolnie? wiec jak zmierzyles te 10x i 3x ???

    Tak ogolnie z tymi 10x i 3x. Sadzac po edukacji z CV, niekoniecznie ci
    rowiesnicy musieli byc dla ciebie wysoka poprzeczka.
    Ogolnie jak dla mnie troche jest to zbyt puszalkowate tak pisac. To nie
    swiadczy o pewnosci siebie bynajmniej