PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    From: a...@a...net
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Date: Thu, 22 Aug 2002 08:35:37 +0000 (UTC)
    Sender: Anna Parol <a...@q...astercity.pl>

    Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> wrote:

    > "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> wrote

    > Wiesz.... jakos bym Cie nie zatrudnil.... nie wiem dlaczego.... to wszystko
    > jakies bardzo nadete jest. brakuje tam skromnosci... sam nie wiem.....

    Bo kolega nie rozumie ;>
    W Polsce mamy takie a nie inne stereotypy zachowan i skromnosc
    jest na miejscu, moze nie az tak przesadzona jak w Rosji, ale jest

    Marczello (przepraszam imienia nie widzialam)
    Podarza do przodu czyli zachod... Tam takie wypowiedzi
    swiadcza o pewnosci Siebie i silnej osobowosci ;>
    Jednym slowem idelnie sie nadaje na yapiszona...
    Ma wizje i chce ja realizowac, jest kreatywny i darzy do wyznaczonego celu.
    Albo szuka pracy nie w tym kraju co powinien...

    To co jest na miejscu w USA nie jest na miejscu w Polsce,
    proste,

    A jedna uwaga do Pana Marczello.
    Jak odpowiadasz tnij posty, jak ktos sledzi watek to posta na
    ktorego odpowiedziales ma wyzej i jest w stanie go doczytac.

    Anka