PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieuczciwe "wydłubywanie"?

  • 21. Data: 2006-12-08 06:51:56
    Temat: Re: Nieuczciwe "wydłubywanie"?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: s...@o...pl [7 Dec 2006 02:51:25 -0800]:

    > Z drugiej strony, ja na ich miejscu zadzwoniłabym z taką
    > propozycją do kogoś innego, na wyższym stanowisku i dużym
    > doświadczeniem. Zaproponowałabym jej kierownicze stanowisko
    > i możliwość pokierowania tym właśnie działem firmy.

    Jeśli efektem miało być tylko poznanie bazy klientów, a tamta
    dziewucha ma do niej dostęp, to nie ma sensu pakowanie się przez
    tą firmę w zbędne koszta. Młodzi są bardziej naiwni - czyli jest
    ich łatwiej z firmy wyciągnąć; nie próbują się obwarowywać
    dobrze sporządzonymi umowami, wydaje im się że "o! docenili mnie!
    to ja dam z siebie wszystko i im pokażę że słusznie!"- więc jest
    też łatwiej się ich pozbyć po uzyskaniu informacji. No i taniej
    wychodzą niż ktoś, kto doskonale już zna zasady...

    Mnie tam nie dziwi ani trochę, choć niesmak owszem, wywołuje.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * e-Seniorzy * Legalny XP * POP 2x25 *