PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za taka prace ?

  • 1. Data: 2006-12-06 22:03:18
    Temat: ile za taka prace ?
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    witam! :)

    mam pytanie do osob pracujacych w it

    ile moze dostac osoba zajmujaca sie :

    - 100 stacji roboczych ( rozsianych po polowie polski) - urzrymywanie
    windowsa przy zyciu, subiekta i klienta poczty.

    - stacje spiete w jednego duzego vpna

    - kontrola, utrzymywanie w kupie licencji do softu

    - kontakt z providerem i innymi firmami ktore sa podwykonawcami

    - serwis, "dogladanie" drukarek, drukarek fisklanych i wszytskich
    urzadzen ktore maja cokolwiek wspolnego z komputerem.

    - administracja serwerem na ktorym stoi baza oraclowa z ktorej
    korzystaja kompy w vpnie.

    - wyjazdy sluzbowe, czesto nadgodziny, pozatym praca w biurze - wyjazdy
    to srednio 700-1000km tygodniowo.

    - samochod sluzbowy, komp, tel z limitem 50zl ;)

    ile za to mozna dostac ?:) woj slaskie ale chetnie sie dowiem ile w innych

    pozdrawiam

    --
    Mateusz Pronobis

  • 2. Data: 2006-12-06 22:05:07
    Temat: Re: ile za taka prace ?
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    3 tysiaczki na raczke?
    :]

  • 3. Data: 2006-12-06 22:26:50
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 3 tysiaczki na raczke?
    > :]

    Uuu ja bym nie przyjal takiej pracy za te pieniądze.

    --
    tomek

  • 4. Data: 2006-12-06 22:30:18
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    tak tylko strzelam
    :]
    5.000 ?

  • 5. Data: 2006-12-06 22:38:05
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Mateusz Pronobis wrote:

    > - wyjazdy sluzbowe, czesto nadgodziny, pozatym praca w biurze - wyjazdy
    > to srednio 700-1000km tygodniowo.

    te 1000 km w tygodniu mozna przejechac i codziennie jesc obiadek
    w domku, mozna tez przejechac te 1000 km wyjezdzajac w poniedzialek
    a wracajac w piatek czy sobote...

    tak wiec ilosc km nie jest wyznacznikiem uciazliwosci wyjazdow

    pamietaj tez ze poza ustalonymi godzinami pracy (jesli takie sa)
    zwykle jezdzi sie gratis

    > - samochod sluzbowy, komp, tel z limitem 50zl ;)

    a samochod z jakim limitem ?:)

  • 6. Data: 2006-12-06 22:58:10
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Mateusz Pronobis wrote:

    > - 100 stacji roboczych ( rozsianych po polowie polski) -
    > urzrymywanie windowsa przy zyciu, subiekta i klienta poczty.
    []
    > ile za to mozna dostac ?:) woj slaskie ale chetnie sie dowiem
    > ile w innych

    Mysle, ze w mazowieckim wolalbym za to 6000 netto na dzialalnosc
    gospodarcza z wlasnym transportem i telefonem kontaktowym.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 7. Data: 2006-12-07 08:28:55
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Podzieliłem to w/g moich wytycznych:

    Mateusz Pronobis napisał(a):
> [...]
    > urzadzen ktore maja cokolwiek wspolnego z komputerem.
    > - wyjazdy sluzbowe, czesto nadgodziny, pozatym praca w biurze - wyjazdy
    2000 brutto

    > - administracja serwerem na ktorym stoi baza oraclowa z ktorej
    > korzystaja kompy w vpnie.
    To zależy, co masz tam administrować, jeśli tylko patrzeć, czy działa i
    w razie co dzwonić do podwykonawcy, to 200brutto, jeśli masz się
    zajmować pełną administracją to 3000-6000brutto.
    200-6000brutto

    > - samochod sluzbowy, komp, tel z limitem 50zl ;)
    50 zł to ja na służbowej komórze wydzwaniam w 2 dni.
    samochód służbowy, jeśli możesz go wykożystywać do celów prywatnych to
    miły gest.

    W sumie wychodzi płaca pomiędzy 2200 a 8000 brutto.

    > ile za to mozna dostac ?:) woj slaskie ale chetnie sie dowiem ile w innych
    >
    > pozdrawiam

    myślę, że w mazowieckiem, jak i małopolskiem, wielkopolskiem i śląskiem,
    płaca jest podobna.

  • 8. Data: 2006-12-07 09:04:52
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    tomek napisał(a):
    > Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uuu ja bym nie przyjal takiej pracy za te pieniądze.

    Spokojnie, zajrzy Ci głód w tyłek , to weźmiesz ;)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 9. Data: 2006-12-07 09:52:50
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    MarcinF wrote:

    > te 1000 km w tygodniu mozna przejechac i codziennie jesc obiadek
    > w domku, mozna tez przejechac te 1000 km wyjezdzajac w poniedzialek
    > a wracajac w piatek czy sobote...

    2,3 dni w trasie po 200-300km

    > tak wiec ilosc km nie jest wyznacznikiem uciazliwosci wyjazdow
    >
    > pamietaj tez ze poza ustalonymi godzinami pracy (jesli takie sa)
    > zwykle jezdzi sie gratis

    > a samochod z jakim limitem ?:)

    limitem na ?

    paliwo ? tyle ile potrzeba na wyjazdy sluzbowe
    prywatnie gdzie chcesz i ile chcesz ale paliwo placisz ;)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 10. Data: 2006-12-07 09:56:01
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Herakles wrote:

> [...]
    > w razie co dzwonić do podwykonawcy, to 200brutto, jeśli masz się
    > zajmować pełną administracją to 3000-6000brutto.

    to linux z tym oraclem, poki co dziala bez problemow wiec admistracja
    ogranicza sie do zagladaniem do niego ale jak sie cos wylozy to trzeba
    bedzie zrobic;)

> [...]
    >
    > W sumie wychodzi płaca pomiędzy 2200 a 8000 brutto.

    > myślę, że w mazowieckiem, jak i małopolskiem, wielkopolskiem i śląskiem,

    No wlasnie dostaje za to rzad wielkosci mniej a ze to moja pierwsza
    praca i wlasnie zaczolem sie cenic ;P

    --
    Mateusz Pronobis