PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?

  • 1. Data: 2005-11-25 13:53:33
    Temat: Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?
    Od: <p...@z...pl>

    Otóż stoję przed dość dziwnym problemem, kiedy po dwóch umowach na czas
    określony przyszedł czas na umowę na czas nieokreślony. Wszystko było by
    pięknie, gdybym się nie dowiedział, że pracodawca woli mnie zwolnić niźli
    podpisywać umowę na czas nieokreślony. Wobec tego mam pytanie: czy jest
    jakiś sposób aby być zatrudniony ponownie naczas określony przez tego
    samego pracodawcę ? Bardzo proszę o rade.

    Adam

  • 2. Data: 2005-11-25 14:09:07
    Temat: Re: Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > czy jest jakiś sposób aby być zatrudniony ponownie naczas określony przez tego
    samego pracodawcę ?

    Legalnego sposobu nie ma.
    Ale ten przepis jest przecież dla twojego dobra, bo dzieki temu nie będzie cie
    krwiopijca poniżał niegodnymi warunkami pracy. :)

    vertret

  • 3. Data: 2005-11-25 14:11:43
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

  • 4. Data: 2005-11-25 14:17:24
    Od: <p...@z...pl>

    "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał(a):

> [...]
    > będzie cie
    > krwiopijca poniżał niegodnymi warunkami pracy. :)

    Póki co, przepis działa na moją szkode :) Lepiej by dla mnie było gdyby nie
    istniał.

    Adam

  • 5. Data: 2005-11-25 14:25:58
    Temat: Nie masz racji.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Póki co, przepis działa na moją szkode :) Lepiej by dla mnie było gdyby nie
    > istniał.

    Nie masz racji.

    A jak bardzo chcesz to obejść to CHYBA są sposoby.
    Na pewno dawniej tak było, ale mogło się to zmienić,
    trzeba zrobić w zatrudnieniu kilku tygodniową przerwę, chyba 6.

    Nie masz racji , że to zły przepis, ale to całkiem inna dyskusja.

    --
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 6. Data: 2005-11-25 14:30:01
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    p...@z...pl napisał(a):

    > Póki co, przepis działa na moją szkode :) Lepiej by dla mnie było gdyby nie
    > istniał.

    Gdyby pracodawca cie cenil, niechcialby ciebie zwolnic. Jesli chce cie
    wylac,
    to i tak predzej czy pozniej to zrobi. Daj sobie spokoj z kombinowaniem i
    spozytkuj swoja energie na poszukiwanie nowej pracy.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 7. Data: 2005-11-25 14:31:27
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Póki co, przepis działa na moją szkode :) Lepiej by dla mnie było gdyby nie
    > istniał.

    Kodeks pracy nie może szkodzić. Na pewno jesteś prowokatorem z PO, który mąci
    ludziom w głowach jakimiś liberalnymi eksperymentami :)

    vertret

  • 8. Data: 2005-11-25 14:34:11
    Od: <p...@z...pl>

    > Kodeks pracy nie może szkodzić. Na pewno jesteś prowokatorem z PO, który
    > mąci
    > ludziom w głowach jakimiś liberalnymi eksperymentami :)
    >
    > vertret

    Chciałbym pisać tego maila jedyniejako prowokator ;) Niestety realia mamy
    jakie mamy. Pracuje w dość dużej firmie, gdzie obowiązują procedury i mało
    mogę na to poradzić.

    Adam

  • 9. Data: 2005-11-25 14:51:45
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    Użytkownik <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Chciałbym pisać tego maila jedyniejako prowokator ;) Niestety realia mamy
    > jakie mamy. Pracuje w dość dużej firmie, gdzie obowiązują procedury i mało
    > mogę na to poradzić.

    Obchodzenie kodeksu pracy nie nazywaj procedurami...
    Jesli twoj pracodawca postepuje w ten sposob to raczej jest "typowa polska
    DG" a nie duza firma.
    Powazna, duza firma nie ma czasu na "pierdoly" tylko zajmuje sie zarabianiem
    pieniedzy.

  • 10. Data: 2005-11-25 14:57:07
    Od: o...@a...pl

    > Powazna, duza firma nie ma czasu na "pierdoly" tylko zajmuje sie zarabianiem
    > pieniedzy.

    A skąd to zaufanie do "dużej" firmy?