PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?

  • 21. Data: 2005-11-27 10:09:18
    Temat: Re: Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Greg [Sun, 27 Nov 2005 10:14:51 +0100]:

    > Nie bardzo rozumiem powyższe prawdę pisząc :-)

    Najpowszechniejszy =/= jedyny_istniejący.

    Już wszystko jasne? ;)

    Kira

  • 22. Data: 2005-11-27 15:19:32
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kira w news:dmc0jf$d9g$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Najpowszechniejszy =/= jedyny_istniejący.
    > Już wszystko jasne? ;)

    Nadal nie - chodzi mi o kontekst ;-) Masz radochę z obserwowania ludzkiej
    niekonsekwencji - OK. Ale dlaczego szczerzysz się akurat w tym wątku? :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 23. Data: 2005-11-27 16:23:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmbnm8$mtq$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Chwali ci się samokrytykę.
    Oj vertret, vertret, kiedy ty dorośniesz...

    --
    Jotte