PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie pracy listownie

  • 1. Data: 2004-11-25 21:53:35
    Temat: wypowiedzenie pracy listownie
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    Czy decyduje data wysłania listu poleconego czy otrzymania przez firmę -
    pracodawcę?

    PK

  • 2. Data: 2004-11-25 22:59:18
    Temat: Re: wypowiedzenie pracy listownie
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Pawel w news:co5k95$92h$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Czy decyduje data wysłania listu poleconego
    > czy otrzymania przez firmę - pracodawcę?

    Otrzymania. No chyba, że odbiór jest opóźniony z powodu uników adresata.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2004-11-25 23:03:35
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > Czy decyduje data wysłania listu poleconego czy otrzymania przez firmę -
    > pracodawcę?

    tak na 95% z tego co wiem data otrzymania listu (warto podpiac zolta
    karteluche do listu poleconego, tzw. zwrotke - wowczas dostajesz
    potwierdzenie, kiedy pracodawca otrzymal, inaczej takie potwierdzenia
    mialbys dopiero po zlozeniu reklamacji na poczcie)

    moim zdaniem wypowiedzenie jest typowym oswiadczeniem woli, a to zgodnie z
    kodeksem cywilnym staje sie wazne dopiero wowczas gdy adresat mogl sie z nim
    zapoznac

    lepiej skladac w sekretariacie jesli komus zalezy na precyzyjnym zlozeniu,
    niz ryzykowac, ze poczta opozni cos o dzien czy dwa i wowczas rozwiazanie
    umowy przesunie sie o caly miesiac