PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na pracy oferowanej od wczoraj od 15

  • 1. Data: 2004-10-08 09:57:31
    Temat: Na pracy oferowanej od wczoraj od 15
    Od: "AnnaW" <a...@p...onet.pl>

    nie ukazują się ogłoszenia. Nie wiem czy mam zablokowane, bo
    wyłałam tam wcześniej ogłoszenie że szukam pracy i dostałam
    ostrzeżnie. Co robić dalej?

  • 2. Data: 2004-10-08 10:04:58
    Temat: Re: Na pracy oferowanej od wczoraj od 15
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 8 Oct 2004 11:57:31 +0200, AnnaW <a...@p...onet.pl> napisał:

    > nie ukazują się ogłoszenia. Nie wiem czy mam zablokowane, bo
    > wyłałam tam wcześniej ogłoszenie że szukam pracy i dostałam
    > ostrzeżnie. Co robić dalej?

    wyslij na pl.test albo na pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2004-10-08 10:15:28
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > nie ukazują się ogłoszenia.

    Hehe widzę, że jesteś nowa. p.p.o. potrafi "milczeć" i kilka dni :(

    Moderator mocno śpi
    a my się go boimy
    i cichutko posty puścimy

  • 4. Data: 2004-10-08 10:24:42
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AnnaW" napisał w wiadomości
    > nie ukazują się ogłoszenia. Nie wiem czy mam zablokowane, bo
    > wyłałam tam wcześniej ogłoszenie że szukam pracy i dostałam
    > ostrzeżnie. Co robić dalej?

    Sprawdzić w słowniku jaka jest różnica między oferowana a szukana;)

    pzdr,
    Aga

  • 5. Data: 2004-10-08 11:21:59
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Rob59 napisał(a):

    > Hehe widzę, że jesteś nowa. p.p.o. potrafi "milczeć" i kilka dni :(
    >
    > Moderator mocno śpi

    posty ukazają się regularnie,jeźeli ktoś ma problemy ze swoim serwerem
    to zawsze znajdzie przydupasów którzy wykorzystają to do ataków na
    moderatora że niby nie puszcza postów

  • 6. Data: 2004-10-08 12:33:00
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > posty ukazają się regularnie,jeźeli ktoś ma problemy ze swoim serwerem
    > to zawsze znajdzie przydupasów którzy wykorzystają to do ataków na
    > moderatora że niby nie puszcza postów

    Witaj obrońco uciśnionych ;)

  • 7. Data: 2004-10-08 14:35:32
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    aga.p w news:ck5q1b$68t$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Sprawdzić w słowniku jaka jest różnica między oferowana a szukana;)

    No wlasnie - czy jest dobrze? :-) Ktos ma jakas prace do wykonania, wiec
    zatrudnia czlowieka, ktory dana prace wykona. Tak wiec to pracownik oferuje
    swoja prace (sile intelektualna badz fizyczna), za ktora spodziewa sie
    okreslonego wynagrodzenia. Czyli bardziej chyba pracobiorca, niz
    pracodawca? ;-)
    Zalezy to od rozumienia slowa praca. Dla jednych jest to synonim zadania do
    wykonania, a dla innych samo dzialanie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2004-10-08 20:10:22
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Greg" napisał w wiadomości news:ck68ko$2bo$1@news.onet.pl...
    > Zalezy to od rozumienia slowa praca. Dla jednych jest to synonim zadania
    do
    > wykonania, a dla innych samo dzialanie.

    Jeżeli ktoś chce dostać zadanie do wykonania - to szuka pracy.
    Jeśli już to zadanie wykonał - to ma coś do sprzedania.

    Jak by na to nie spojrzeć - na oferowaną nie pasuje:))

    pzdr,
    Aga

  • 9. Data: 2004-10-08 21:29:20
    Od: "t." <k...@b...gnet.pl>

    > posty ukazają się regularnie,jeźeli ktoś ma problemy ze swoim serwerem
    > to zawsze znajdzie przydupasów którzy wykorzystają to do ataków na
    > moderatora że niby nie puszcza postów

    prosze mnie oswiecic, dzis tez sie ukazaly?
    jesli tak to z jakich serwerow korzystasz?
    pytam powaznie, od wczoraj widze u siebie 8 nowych ogloszen, jesli to jest
    ta regularnosc to ok :)

  • 10. Data: 2004-10-09 19:49:20
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    aga.p w news:ck6sfi$41$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Jeżeli ktoś chce dostać zadanie do wykonania - to szuka pracy.

    Zgadza się.

    > Jeśli już to zadanie wykonał - to ma coś do sprzedania.

    Tu prawie. Ma coś do sprzedania - swoją siłę/umiejętności/działanie...
    swoją pracę :-) Nie wiem dlaczego wmieszałaś w to czynność dokonaną ;-)

    > Jak by na to nie spojrzeć - na oferowaną nie pasuje:))

    W drugim przypadku moim zdaniem tak ;-)

    pozdrawiam
    Greg