PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak oblicza sie odprawe prosze o pomoc !!!

  • 1. Data: 2004-10-08 10:28:04
    Temat: Jak oblicza sie odprawe prosze o pomoc !!!
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!!

    Zwracam sie do grupowiczow z prosba a mianowice zostalem zwolniony z
    przyczyn zakladu.Otrzymalem 1 miesieczna odprawe i wszystko by bylo ok ale
    tu mam problem ;

    Tak sie zlozylo ze dostalem ekwiwalent za nie wykorzystany urlop za 11 dni
    1008, 45 zł , w zwiazku z tym ze miesiac przewaznie ma 22 dni robocze.
    Odprawe oblicza sie tak samo jak oblicza sie ekwiwalent za urlop. Jezeli
    powinienem otrzymac odprawe w wysokosci 1 wynagrodzenia to mysle tak, ze
    skoro za urlop za 11 dni dostalem 1008,45 to odprawe powienienem mniec za 22
    dni robocze tj 2016,90 zl.
    Odprawe dostalem w wysokosci 1350 zl tj tyle ile dokladnie wynosila moja
    stawka miesieczna.

    Moze sie myle ale prosze moze ktos mi wytlumaczy ile powinienem otrzymac i
    jak sie oblicza bo po co ma mnie Pracodawca zrobic w Bambuko

    Pozdr Andrzej