PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile › Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
    From: Przemysław Kantyka <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
    Date: Thu, 29 Apr 2004 18:51:16 +0200

    Witam

    Mam pytanie.

    Jestem studentem 3 roku i właśnie jestem w trakcie negocjacji płacy za
    pracę.

    Praca ta polega na pisaniu aplikacji w Microsoft Visual C++ przy użyciu
    bibliotek dot. CADa
    Pracuję ok 10-12 godzin tygodniowo w siedzibie firmy (biurze) w jednym z
    większych miast w Polsce.
    Zatrudniony będę na umowę o dzieło bądź umowę zlecenie.
    Składkę zdrowotną opłaca mi uczelnia więc są niższe koszty mojego
    utrzymania. Ubezpieczenie zdaje się
    ze też opłaca mi uczelnia (ale tego nie jestem pewien)
    Nie mam wcześniejszego doświadczenia zawodowego ale znam C/C++, Buildera,
    technologie sieciowe
    (HTML, CSS, PHP, MySQL), Pascal (Delphi).
    Jak na swój stopień rozwoju zawodowego myślę że jestem całkiem dobry w tym
    co robie (czyt. w programowaniu).

    Pierwsze pytanie - jak wygląda umowa między mną a pracodawcą tak abym ja
    na tym jak najmniej stracił? To
    Moje drugie pytanie dotyczy zarobków - tzn. ile myślicie że powinienem
    oczekiwać np w przeliczeniu na godzine.

    Z góry wielkie dzięki za odpowiedź (i proszę o zaznaczenie czy to kwota
    netto czy brutto).
    --
    Krycek