PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Date: Thu, 8 Jul 2004 13:54:56 +0200

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t40ed34a2i65b7n3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Właśnie tak.

    A wiesz moze w jaki sposob stal sie tym "wlascicielem"?

    > Usenet, to nie jest organizacja. Ale generalnie tak.

    Nie zrozumiales, ja nie napisalem "tej organizacji" ale "jej organizacji",
    wiec implikowanie, ze zasugerowalem, iz usenet jest organizacja, jest
    bledne. Jesli natomiast uznasz, ze usenet nie jest w zaden sposob
    zorganizowany, to sobie pozwole sie z Toba nie ztgodzic.

    > Może. Administratorzy serwerów news. Mogą przestać utrzymywać hierarchię
    > pl.* na własnych serwerach. Aktualnie jednak nie ma powodów dla których
    > mieliby to robić.

    Czyli wniosek jest prosty - nie do konca jest to wlascicielstwo.