PracaGrupypl.praca.dyskusje › [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o

  • 41. Data: 2004-07-07 11:16:32
    Temat: NIE
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    100 x NIE.

    jestem na newsach od 1999 roku, tez lubie porzadek, netykiete ("ah jak
    to kiedys pieknie bylo") itp. ale praca moderatorow tej grupy jest
    zenujaca.

    trzeba zliberalizowac FAQ, wprowadzic jakies narzedzie (przez www)
    ulatwiajace wyslanie poprawnego ogloszenia i odsylac wszystkich do
    niego.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 42. Data: 2004-07-07 13:46:28
    Temat: Re: [PODSUMOWANIE]
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Glosow oddanych: 12
    Glosow na TAK: 4
    Glosow na NIE: 8
    --------------------------

    NIEREPREZENTATYWNA grupa wypowiedziala sie. 75% tej grupy zle ocenia prace
    moderatorow, 25% ocenia pozytywnie.
    Pomijam komentarze, pyskowki (rowniez wlasne) oraz wypowiedzi nie na temat.

    Wnioski (rowniez subiektywne, i tylko moje):
    1. Zywotnie zainteresowanych tematem moderatorow p.p.o jest raptem 12 osob.
    2. Komentarze do glosow sa raczej natury filozoficznej niz konkretnej
    (aczkowliek nie wszystkie).
    3. Temperatura dyskusji (oraz rozkad glosow) pokazuje ze temat jest na
    topie.

    Wszystkich co posiadaja wiedze niezbedna do odpowiedzi na moje pytania
    (ktore nizej) bardzo prosze o rozwianie moich watpliwosci:
    1. Chce wniesc o zmiane FAQ grupy p.p.o. - czy powinno sie to robic tutaj
    (na p.p.d) czy na pl.news.nowe-grupy ?
    2. Chce zaproponowac 3 zmiany w FAQ - prosze o komentarz, czy zmiany te maja
    sens i czy sa technicznie poprawne:
    zmiana nr 1: zamieszczenie w FAQ linku do formularza przez ktory mozna dawac
    ogloszenie (tu mam watpliwosci, co sie stanie gdy nastepuje zmiana
    moderatorow itp);
    zmiana nr 2: dopisanie w FAQ, ze ogloszenia pisane w CZYSTYM ASCII (bez
    polskich literek) moga miec ustawione DOWOLNE LUB ZADNE kodowanie MIME
    czytnika;
    zmiana nr 3: zapis w FAQ, zobowiazujacy moderatorow do umieszczania samego
    dokumentu FAQ na grupie p.p.o. w odstepach kilkudniowych (np raz na
    tydzien).

    3. Czy procedura zmiany FAQ wymaga glosowania, czy tylko dyskusji.
    4. Jak wyglada dalsza procedura zmiany FAQ (w przypadku gdy bedzie tym
    zainteresowana reprezentatywna grupa osob) ?

    Wszystkim, ktorzy zechca wypowiedziec sie w tych sprawach z gory dziekuje.

    Tomek

  • 43. Data: 2004-07-07 13:48:33
    Temat: Re: TAK
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    motto wrote:

    > Po tym zdaniu dużo, bo rozbawiło mnie do łez. :)

    Kurcze, znowu mi nie wyszlo, a tak sie staralem : )))
    --
    Robert Jaskula

  • 44. Data: 2004-07-07 13:57:37
    Od: "observer" <o...@s...net>

    > Wszystkim, ktorzy zechca wypowiedziec sie w tych sprawach z gory dziekuje.

    Od ilu lat korzystasz z Sieci? Korzystanie z news naprawde nie jest
    obowiazkowe i nie jest dla wszystkich - pelno jest darmowych serwisow www
    posredniczacych w znajdowaniu pracy, tam tez jest odpowiednie miejsce dla
    firm, ktorych pracownicy nie radza sobie albo nie widza sensu w konfiguracji
    czytnikow. Nie musisz tego rozumiec, nikt tego nie wymaga.

    Mam nadzieje, ze nie jestes zawodowo zwiazany z IT, bo wstyd straszny.

    Ucz sie zamiast krzyczec.

    Jurek

  • 45. Data: 2004-07-07 14:12:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > czytnikow. Nie musisz tego rozumiec, nikt tego nie wymaga.
    >
    > Mam nadzieje, ze nie jestes zawodowo zwiazany z IT, bo wstyd straszny.

    n/c

  • 46. Data: 2004-07-07 14:13:07
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > NIEREPREZENTATYWNA grupa wypowiedziala sie. 75% tej grupy zle ocenia prace
    > moderatorow, 25% ocenia pozytywnie.
    > Pomijam komentarze, pyskowki (rowniez wlasne) oraz wypowiedzi nie na temat.
    to weź pod uwagę, że dużo osób sie nie wypowiedziało, chociażby ja. Dlatego, że nie
    uważam za słuszne twoje działanie.

    > Wnioski (rowniez subiektywne, i tylko moje):
    > 1. Zywotnie zainteresowanych tematem moderatorow p.p.o jest raptem 12 osob.
    12 osób chce się bawić tak jak ty. ja nie

    > 2. Komentarze do glosow sa raczej natury filozoficznej niz konkretnej
    > (aczkowliek nie wszystkie).
    zwłaszcza osoba która zainicjowała wątek

    > 3. Temperatura dyskusji (oraz rozkad glosow) pokazuje ze temat jest na
    > topie.
    nie zauważyłem (poza tym że przynudzający). Dlatego że ktoś nie może przyjąć do
    wiadomości kilku bardzo prostych zasad

    > 1. Chce wniesc o zmiane FAQ grupy p.p.o. - czy powinno sie to robic tutaj
    > (na p.p.d) czy na pl.news.nowe-grupy ?
    i znowu zamiast dyskutować na temat pracy, prawa pracy, ofert, pracodawców itp itd
    dalej męczyć temat czy są pliterki czy ich nie ma?

    > zmiana nr 1: zamieszczenie w FAQ linku do formularza przez ktory mozna dawac
    > ogloszenie (tu mam watpliwosci, co sie stanie gdy nastepuje zmiana
    > moderatorow itp);
    z tego co zauważyłem, to taki link istnieje

    > zmiana nr 2: dopisanie w FAQ, ze ogloszenia pisane w CZYSTYM ASCII (bez
    > polskich literek) moga miec ustawione DOWOLNE LUB ZADNE kodowanie MIME
    > czytnika;
    Jest wyraźnie napisane, jakie kodowanie może być ustawione. Czy w poście są uzyte czy
    nie, to już zupełnie inna sprawa (wysyłającego)
    I nie uważam za słuszne, żeby to zmieniać

    > zmiana nr 3: zapis w FAQ, zobowiazujacy moderatorow do umieszczania samego
    > dokumentu FAQ na grupie p.p.o. w odstepach kilkudniowych (np raz na
    > tydzien).
    ten punkt popieram, bo nie wszyscy wchodzą na grupę via www site.

    > Tomek
    gromax

  • 47. Data: 2004-07-07 14:32:33
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > i znowu zamiast dyskutować na temat pracy, prawa pracy, ofert, pracodawców
    itp itd dalej męczyć temat czy są pliterki czy ich nie ma?

    prosilem o odpowiedz nie o komentarz :)

    > z tego co zauważyłem, to taki link istnieje

    Przegladam FAQ od gory do dolu i nie widze takiego linka. Jesli jest to
    mozesz mnie oswiecic ?

    > Jest wyraźnie napisane, jakie kodowanie może być ustawione. Czy w poście
    są uzyte czy nie, to już zupełnie inna sprawa (wysyłającego)
    > I nie uważam za słuszne, żeby to zmieniać

    Ok rozumiem. Jednak nie rozumiem dlaczego brak kodowania w czystym ASCII
    dyskwalifikuje post.

    Tx

  • 48. Data: 2004-07-07 14:51:16
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > prosilem o odpowiedz nie o komentarz :)
    skoro uważasz że uzasadnienie jest komentarzem.. bez komentarza

    Nie wchodziłem teraz na www. Sprawdziłęm posta kolegi PM na pl.praca.oferowana.

    > Ok rozumiem. Jednak nie rozumiem dlaczego brak kodowania w czystym ASCII
    > dyskwalifikuje post.
    Zadeklaruj że nie będzie kodowania i sprawa będzie jasna.

    > Tx
    proszę

  • 49. Data: 2004-07-07 15:10:10
    Od: Darek Danielewski <d...@b...com>

    "chinol" <p...@o...pl> wrote in

    > CZY MODERATORZY PL.PRACA.OFEROWANA PRACUJA DOBRZE, CZY ZLE ?

    Zdecydowanie NIE, sa zbyt restrykcyjni. Stosujac ich zasade sprawdzania
    poprawnosci ogloszen, nawet ich przykladowe ogloszenie nie spelnia
    postowionych wymagan (punkt 3, brak charakteru pracy w temacie).

    Darek

  • 50. Data: 2004-07-07 15:14:42
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Nie wchodziłem teraz na www. Sprawdziłęm posta kolegi PM na
    pl.praca.oferowana.

    No to patrzymy na ten sam dokument :)) Gdzie tam jest link do formularza do
    wysylania postow na p.p.o. ?? :))) Bo zaraz zlapie traume - albo mam zacme
    albo robisz sobie ze mnie jaja w zywe oczy.

    > Zadeklaruj że nie będzie kodowania i sprawa będzie jasna.

    Ok. Tu widze ze jestes calkiem na nie (deklarowac brak deklaracji tez mozna
    :) ) Mi chodzi tylko o Outlook i o to ze Outlook w podst. konfiguracji nie
    ma wogule deklaracji kodowania mime.

    Tomek