PracaGrupypl.praca.dyskusje › [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o

  • 31. Data: 2004-07-06 14:27:58
    Temat: Re: [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:

    > Wiec w imie lamania zasad zlamie zasade informujac cie o lamaniu zasad przez
    > wszystkich lamiacych zasady.

    I to Cie usprawiedliwia?
    Czyli skoro sa zlodzieje, to Ty tez mozesz krasc? (mialem dac bardziej
    drastyczny przyklad, ale sie powstrzymalem)

    > Ps. Ocena wlasnego postepowania: Jestem zawiedziony wlasna osoba. Musze
    > pojsc do spowiedzi :((

    Coz, pomylilem sie w ocenie Ciebie.
    --
    Robert Jaskula

  • 32. Data: 2004-07-06 14:34:23
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:

    > Czy uchybilem ci w jakikolwiek sposob ?
    > Mowisz o olewaniu zasad ?
    > Nie zycze sobie, aby ktokolwiek tutaj obrazal mnie bez powodu.

    To teraz postaw sie na miejscu moderatora, ktory najprawdopodobniej
    wywiazuje sie ze swoich zadan najlepiej jak potrafi.
    I jak juz sie postawisz, to poczytaj swoje posty.
    Moze zrozumiesz...
    --
    Robert Jaskula

  • 33. Data: 2004-07-06 14:37:41
    Temat: Re: TAK
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    motto wrote:
    > Móglbys rozwinac mysl? Wybacz, ze nie jestem na tyle inteligentny, aby ten
    > post przyswoic. :>

    Cytat:
    " Prosze wszystkich zainteresowanych tematem o wypowiedzenie sie w postaci
    TAK lub NIE czy moderatorzy p.p.o. dobrze wywiazuja sie ze swoich
    obowiazkow.
    Jesli bedziecie tak uprzejmi to wymieniajcie topic wlasnej odpowiedzi na
    [TAK] lub [NIE] (albo dopisujcie na poczatku tematu) a w tresci piszczie
    KROTKI komentarz wlasnego glosu, lub wogule nic nie piszcie."

    > ps. *PLONK* Warning

    Co musze zrobic, zeby pozbyc sie "Warning"?
    --
    Robert Jaskula

  • 34. Data: 2004-07-06 14:54:18
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > To teraz postaw sie na miejscu moderatora, ktory najprawdopodobniej
    > wywiazuje sie ze swoich zadan najlepiej jak potrafi.
    > I jak juz sie postawisz, to poczytaj swoje posty.
    > Moze zrozumiesz...

    Nie ma tu nic do rozumiemia poza tym, ze mnie czlowieku obrazasz i to jest
    fakt. Podobno jestes (sic!) inteligentny wiec po rozkladzie tego zdania na
    logiczne elementy postaraj sie zalapac o co w nim chodzi.
    Bez odbioru

    Pa

  • 35. Data: 2004-07-06 15:21:34
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Robert" <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> wrote in message
> [...]
    > [TAK] lub [NIE] (albo dopisujcie na poczatku tematu) a w tresci piszczie
    > KROTKI komentarz wlasnego glosu, lub wogule nic nie piszcie."
    Hmmmm a to błąd OE bo podał ten wątek jako nowy, a nie jako odpowiedź. W
    takim wypadku to ja przepraszam, zaszła pomyłka.

    > Co musze zrobic, zeby pozbyc sie "Warning"?
    Po tym zdaniu dużo, bo rozbawiło mnie do łez. :) Jeszcze raz przepraszam za
    zamieszanie.

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 36. Data: 2004-07-06 19:44:24
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 13:27:52 +0200, Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >Dzisiaj walczy z FAQ, jutro zapisze sie do Samoobrony lub innej LPR.
    >Albo zalozy dresik i bedzie gnebil dzieci i starsze panie.

    Nie chciałem się włączać, ale przeginasz... Idąc Twoim tokiem
    rozumowania, ale w drugą stronę można powiedzieć, że jeszcze pięć
    zdrowasiek, słonina na drogę, krzyżyk w kieszeń i wyruszysz wraz ze
    swoim świętym mieczem ścinać głowy inaczej myślących...

  • 37. Data: 2004-07-06 19:46:31
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 16:34:23 +0200, Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>
    wrote:

    >To teraz postaw sie na miejscu moderatora, ktory najprawdopodobniej
    >wywiazuje sie ze swoich zadan najlepiej jak potrafi.
    >I jak juz sie postawisz, to poczytaj swoje posty.
    >Moze zrozumiesz...

    To Ty popatrz na efekty tego wywiązywania i sam sobie zapłacz...
    NAJPRAWDOPODOBNIEJ nie wywiązuje się najlepiej jak potrafi.

  • 38. Data: 2004-07-07 08:39:26
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    DT wrote:
> [...]
    > zdrowasiek, słonina na drogę, krzyżyk w kieszeń i wyruszysz wraz ze
    > swoim świętym mieczem ścinać głowy inaczej myślących...

    Nawet nie wiesz jak chetnie bym to zrobil! ; )))
    --
    Robert Jaskula

  • 39. Data: 2004-07-07 08:43:46
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:

> [...]
    > fakt. Podobno jestes (sic!) inteligentny wiec po rozkladzie tego zdania na
    > logiczne elementy postaraj sie zalapac o co w nim chodzi.

    A coz takiego Cie tak obrazilo?
    "Mlody gniewny"?
    To akurat moze byc komplement. Pod warunkiem, ze "gniew" skierowany jest
    w dobra strone. W tym przypadku nie jest.
    --
    Robert Jaskula

  • 40. Data: 2004-07-07 10:09:54
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > A coz takiego Cie tak obrazilo?
    > "Mlody gniewny"?
    > To akurat moze byc komplement. Pod warunkiem, ze "gniew" skierowany jest
    > w dobra strone. W tym przypadku nie jest.

    Lepiej juz nic nie pisz