    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PODSUMOWANIE]
    Date: Wed, 07 Jul 2004 16:13:07 +0200

    > NIEREPREZENTATYWNA grupa wypowiedziala sie. 75% tej grupy zle ocenia prace
    > moderatorow, 25% ocenia pozytywnie.
    > Pomijam komentarze, pyskowki (rowniez wlasne) oraz wypowiedzi nie na temat.
    to weź pod uwagę, że dużo osób sie nie wypowiedziało, chociażby ja. Dlatego, że nie
    uważam za słuszne twoje działanie.

    > Wnioski (rowniez subiektywne, i tylko moje):
    > 1. Zywotnie zainteresowanych tematem moderatorow p.p.o jest raptem 12 osob.
    12 osób chce się bawić tak jak ty. ja nie

    > 2. Komentarze do glosow sa raczej natury filozoficznej niz konkretnej
    > (aczkowliek nie wszystkie).
    zwłaszcza osoba która zainicjowała wątek

    > 3. Temperatura dyskusji (oraz rozkad glosow) pokazuje ze temat jest na
    > topie.
    nie zauważyłem (poza tym że przynudzający). Dlatego że ktoś nie może przyjąć do
    wiadomości kilku bardzo prostych zasad

    > 1. Chce wniesc o zmiane FAQ grupy p.p.o. - czy powinno sie to robic tutaj
    > (na p.p.d) czy na pl.news.nowe-grupy ?
    i znowu zamiast dyskutować na temat pracy, prawa pracy, ofert, pracodawców itp itd
    dalej męczyć temat czy są pliterki czy ich nie ma?

    > zmiana nr 1: zamieszczenie w FAQ linku do formularza przez ktory mozna dawac
    > ogloszenie (tu mam watpliwosci, co sie stanie gdy nastepuje zmiana
    > moderatorow itp);
    z tego co zauważyłem, to taki link istnieje

    > zmiana nr 2: dopisanie w FAQ, ze ogloszenia pisane w CZYSTYM ASCII (bez
    > polskich literek) moga miec ustawione DOWOLNE LUB ZADNE kodowanie MIME
    > czytnika;
    Jest wyraźnie napisane, jakie kodowanie może być ustawione. Czy w poście są uzyte czy
    nie, to już zupełnie inna sprawa (wysyłającego)
    I nie uważam za słuszne, żeby to zmieniać

    > zmiana nr 3: zapis w FAQ, zobowiazujacy moderatorow do umieszczania samego
    > dokumentu FAQ na grupie p.p.o. w odstepach kilkudniowych (np raz na
    > tydzien).
    ten punkt popieram, bo nie wszyscy wchodzą na grupę via www site.

    > Tomek
    gromax