PracaGrupypl.praca.dyskusje › NAWIĄŻE_KONTAKT

  • 11. Data: 2007-01-18 19:37:28
    Temat: Re: NAWIĄŻE_KONTAKT
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-01-2007 o 20:31:33 Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:eoohtp.2p8.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > To nie jest o rozwodach, tylko o zawodach - i to nie miłosnych
    > bynajmniej ;-)
    >
    > Ładnie brzmi - jestem infobrokeringerem :-P

    (...)brokerem, ale Twoje też ładne ;)

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 12. Data: 2007-01-19 08:25:26
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Wiadomosci o łamaniu obrączek, to proste.

    ROTFL :)

  • 13. Data: 2007-01-19 13:57:35
    Od: Piotr Kędziak <s...@e...com>

    Dnia Thu, 18 Jan 2007 20:31:33 +0100, Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Ładnie brzmi - jestem infobrokeringerem :-P

    I jednocześnie szef ma szybki test czy ktoś trzeźwy przychodzi do pracy
    wystarczy kazać takiemu wymówić nazwę swojego stanowiska :)

    Piotr Kędziak
    www.piotr.kedziak.com

  • 14. Data: 2007-01-19 15:27:21
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Kędziak" <s...@e...com> napisał w wiadomości

    > I jednocześnie szef ma szybki test czy ktoś trzeźwy przychodzi do pracy
    > wystarczy kazać takiemu wymówić nazwę swojego stanowiska :)

    Jest dowcip o podobnym wydźwięku :-)))

    Przychodzi mąż do domu, a żona mówi:
    - Piłeś!
    - Nie piłem...
    - Piłeś!!!
    - Nie piłem...
    - To powiedz "streptococus"!
    Pauza.
    - Dobra. Piłem...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 15. Data: 2007-01-19 16:04:37
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 19-01-2007 o 16:27:21 Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr Kędziak" <s...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]

    W mojej wersji tego dowcipu było "Gibraltar" :)