PracaGrupypl.praca.dyskusje › portale pracy

  • 1. Data: 2007-01-18 01:51:47
    Temat: portale pracy
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    Witam!

    Chciałem się zapytać o taką kwestię.
    Otóż, czego Wam brakuje, lub co byście chcieli aby było na stronach o pracy?
    Wiadomo, że oczywiście ogłoszenia o pracę, informacje typu "Jak pisać CV",
    czego i tak nikt nie czyta, baza CV.

    Może jest coś, czego nie ma żadna strona o pracy, czy to praca.pl, czy
    pracuj.pl czy też inne, a jednak Wam tego brakuje?

    Jakieś ciekawe pomysły i rozwiązania?

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 2. Data: 2007-01-18 03:46:43
    Temat: Re: portale pracy
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    LudziePracy.pl wrote:

> [...]
    >
    > Może jest coś, czego nie ma żadna strona o pracy, czy to praca.pl, czy
    > pracuj.pl czy też inne, a jednak Wam tego brakuje?

    Jakbym chciala byc niemila, to bym skomentowala, ze oto kolejny ubogi
    biznesmen, ktory chce wyludzic darmowe porady biznesowe od grupy nie
    wkladajac nawet szczegolnie wiele wysilku w zostanie polubionym przez te
    grupe.

    Ale ok. Fajna funkcjonalnoscia, ktorej nie zauwazylam na polskich
    portalach (choc nie jestem juz w nich na biezaco) jest FAQ polaczone z
    kontem kandydata, ktore moga przegladac pracodawcy. FAQ zawiera pytania,
    ktore czesto padaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej i inne, ktore moga
    potencjalnie interesowac pracodawce, np. oczekiwania finansowe. Pozwala
    to pracodawcy na lepsza selekcje osob, ktore chce zaprosic na rozmowe,
    poniewaz ma juz odpowiedzi na wiele z pytan, ktore by zadal i moze to
    przejrzec w spokoju. Do tego, zeby to dzialalo ok, potrzebne sa dwie rzeczy:

    1. Kandydat moze wypelnic odpowiedzi na tylko niektore pytania z FAQ,
    nie wolno zmuszac do wypelniania wszystkich pol, bo to obnizy ilosc
    korzystajacych z tej mozliwosci
    2. FAQ jest widoczne dla pracodawcy w sposob anonimowy, tzn. nie jest
    polaczone z nazwiskiem czy danymi kontaktowymi. To sprawia, ze ludzie
    maja odwage napisac o takich intymnych sprawach jak oczekiwania
    finansowe czy swoje cele - wiekszosc osob by nie chcialo, aby takie
    informacje byly dostepne publicznie w polaczeniu z ich danymi osobowymi.
    Pracodawca moze sie skontaktowac z wybranym kandytatem przez formularz,
    a kandydat sam ocenia, czy chce tej osobie zdradzic swoje dane.

    Jesli chcesz zgapic dobra liste pytan do FAQ, zobacz te na seek.co.nz
    (musisz sie zarejestrowac, tylko uwazaj, zeby przy okazji nie znalezc
    pracy :)).

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 3. Data: 2007-01-18 14:28:09
    Temat: [OT] ale Cie wywiało!!!
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > http://nz.pasnik.pl
    > mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 4. Data: 2007-01-18 16:15:26
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    LudziePracy.pl wrote:

> [...]
    >
    > Może jest coś, czego nie ma żadna strona o pracy, czy to praca.pl, czy
    > pracuj.pl czy też inne, a jednak Wam tego brakuje?

    A niech ci będzie, powiem:
    kwoty brutto albo jakiś widełek płacowych.

  • 5. Data: 2007-01-19 05:05:07
    Temat: Re: [OT] ale Cie wywiało!!!
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Maciej Ślużyński wrote:

    > Re: [OT] ale Cie wywiało!!!

    Ta grupa jest mniej przyjazna osobistym offtopicom niz apsr, ktora
    niestety padla ofiara mojego zarzadzania czasem, wiec nie robmy z tego
    watku. Pozdrow ode mnie apsr, jesli tam zagladasz i mozesz im podeslac
    linka do reklamy, ktora jest do sciagniecia na
    http://nz.pasnik.pl/zdjecia.html - swietny przyklad odwolania sie do
    lokalnej mentalnosci, choc niektorzy Polacy mi juz mowili, ze zupelnie
    tego filmiku nie rozumieja :).
    A jak chcesz pogadac "OT", to priv lub GG.

    I.

  • 6. Data: 2007-01-19 07:45:58
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: LudziePracy.pl [Thu, 18 Jan 2007 02:51:47 +0100]:

    > Otóż, czego Wam brakuje, lub co byście chcieli aby było
    > na stronach o pracy?

    Na stronach to jest wszystko co potrzebne. Brakuje innej
    rzeczy - *rzetelnej* obsługi serwisu. Takiej, która się
    w razie potrzeby skontaktuje z firmami, pozbiera oferty,
    określi profil firmy i zainteresowania odnośnie pracowników
    - bo wrzucić stertę ogłoszeń z różnych portali to każdy
    głupi potrafi. Tylko psu na budę to userom.

    > informacje typu "Jak pisać CV" czego i tak nikt nie czyta

    Wiesz, ja się nie zajmuję pośrednictwem pracy, a moje teksty
    na temat pisania CV i przygotowania się do rozmów w ciągu
    circa 2 miesięcy 'rozeszły się' w kilkuset kopiach po necie.
    Poczytność na poziomie 2.000. Tak że z powyższym twierdzeniem
    mocno bym się spierała.

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo *

  • 7. Data: 2007-01-19 12:11:17
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    > Maciej Ślużyński wrote:

    [ciach]
    > http://nz.pasnik.pl/zdjecia.html - swietny przyklad odwolania sie do
    > lokalnej mentalnosci, choc niektorzy Polacy mi juz mowili, ze zupelnie
    > tego filmiku nie rozumieja :).

    Ubawiłem sie bo wesołe... ale że ma to jakikolwiek zwiazek z lokalna
    mentalnością - to się zdziwiłem.... też nie rozumiem...

    kantor