PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwa etaty

  • 1. Data: 2007-01-18 08:46:02
    Temat: Dwa etaty
    Od: "RuSh" <r...@k...chip.pl>

    Witam Grupowiczow
    Czy mozliwa /zgodna z przepisami/ jest praca na dwa pelne etaty w dwoch
    roznych firmach?
    Jezeli nie na pelne to jakie sa dopuszczalne kombinacje ?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Przemek

  • 2. Data: 2007-01-18 08:57:03
    Temat: Re: Dwa etaty
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RuSh porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy mozliwa /zgodna z przepisami/ jest praca na dwa pelne etaty w dwoch
    > roznych firmach?
    Tak.
    Od razu powiem ze nie musisz informowac pracodawcy o tym ze masz drugi etat.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-18 09:16:55
    Od: "RuSh" <r...@k...chip.pl>

    dzieki za odpowiedz - a gdzie znajde paragraf na to ?

  • 4. Data: 2007-01-18 09:51:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RuSh porozsypywal nastepujace haczki:
    > dzieki za odpowiedz - a gdzie znajde paragraf na to ?
    Hmm... pewnie nigdzie. Czemu uwazasz ze musi byc paragraf na cos co jest
    dozwolone?
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-18 10:07:19
    Od: "RuSh" <r...@k...chip.pl>

    > Hmm... pewnie nigdzie. Czemu uwazasz ze musi byc paragraf na cos co jest
    > dozwolone?
    Pragmatyczne podejscie do zycia.

    2 pelne etaty=80h w tygodniu+16h nadgodzin
    2 pelne etaty=16h/dobe-znajac opiekuncze podejscie US do praw czlowieka
    trzeba sie liczyc z ewentualnym wezwaniem w/w urzedu w celu zlozenia
    wyjasnien...;-). Do tego pewnie dojdzie PIP i szlag wie co jeszcze ;)

  • 6. Data: 2007-01-18 10:30:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RuSh porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pragmatyczne podejscie do zycia.
    > 2 pelne etaty=80h w tygodniu+16h nadgodzin
    Etat<>nadgodziny. Nadgodzin trzeba pilnowac zeby nie bylo za duzo.
    Aczkolwiek teraz mnie zaciekawilo - czy nadgodziny z roznych etatow sie
    sumuja czy nie.
    > 2 pelne etaty=16h/dobe-znajac opiekuncze podejscie US do praw czlowieka
    > trzeba sie liczyc z ewentualnym wezwaniem w/w urzedu w celu zlozenia
    > wyjasnien...;-). Do tego pewnie dojdzie PIP i szlag wie co jeszcze ;)
    Nie dojdzie. To ze masz caly etat nie oznacza ze musisz siedziec
    8godz/dziennie w pracy. Jesli pracodawca Ci pozwoli, mozesz siedziec
    godzine dziennie. Mozesz nawet w ogole nie bywac w firmie i pracowac
    zdalnie - internet/telefon.
    Skarbowke interesuje tylko zeby podatki byly prawidlowo odprowadzane.
    PIP zajmuje sie wykorzystywaniem pracownikow przez pracodawcow a nie
    przepracoawniem sie pracownika. Wiec wyluzuj:)
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-18 14:42:37
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > dzieki za odpowiedz - a gdzie znajde paragraf na to ?
    w Kodeksie Pracy

  • 8. Data: 2007-01-18 21:46:22
    Od: ACz <a...@c...student.uw.edu.pl>

    On Thu, 18 Jan 2007 09:57:03 +0100, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

    > Tak.
    > Od razu powiem ze nie musisz informowac pracodawcy o tym ze masz drugi
    > etat.

    Jednego z nich wypadałoby poinformować, po to żeby obaj nie odliczali
    kwoty wolnej od podatku. W przeciwnym wypadku w rozliczeniu
    rocznym będzie trochę kasy do oddania.

    Pozdrawiam,
    Artur