PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ale mocarz - ręce opadają :)

  • 1. Data: 2007-01-18 10:21:48
    Temat: Ale mocarz - ręce opadają :)
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Extra stanowisko - poplułem monitor:

    http://tiny.pl/w5f8

    "Administrator sieci Internet" - mega rotfl ^^^^^^^^

    --
    Herbi
    18-01-2007 11:21:46

  • 2. Data: 2007-01-18 10:35:07
    Temat: Re: Ale mocarz - ręce opadają :)
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-01-2007 o 11:21:48 Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > Extra stanowisko - poplułem monitor:
    >
    > http://tiny.pl/w5f8
    >
    > "Administrator sieci Internet" - mega rotfl ^^^^^^^^

    W cudzysłowiu napisał, więc może to wymysł jakiegoś kao... znaczy kadro...
    znaczy human resursa :)

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 3. Data: 2007-01-18 14:42:31
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    > W cudzysłowiu napisał, [...]

    w cudzysłowie. ludzie nauczcie się mówić

  • 4. Data: 2007-01-18 15:41:29
    Od: MarcelLee <m...@g...com>

    Użytkownik Herbi napisał:
    > Extra stanowisko - poplułem monitor:
    >
    > http://tiny.pl/w5f8
    >
    > "Administrator sieci Internet" - mega rotfl ^^^^^^^^

    pewnie miał być intranet :)

    Pozdrawiam...
    Marceli

    --
    Pour Ton Sourire

  • 5. Data: 2007-01-18 23:44:50
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    > "Administrator sieci Internet" - mega rotfl ^^^^^^^^

    A może to nie jego wina tylko debilowatego szefostwa, że utworzyli takie
    stanowisko...

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 6. Data: 2007-01-21 21:00:34
    Temat: Re: Ale mocarz - r?ce opadaj? :)
    Od: mnisiuk <m...@g...pl>

    Dajcie spokój, nic tam śmiesznego nie widzę. Chyba 'Herbi' jakiś
    kompleks leczysz, albo straciłeś jakiś czas temu kontakt ze światem
    rzeczywistym. Facet stara się znaleźć pracę i generalnie widać że mu na
    tym zależy, więc nie wiem z czego się tak nabijacie - widziałem głupsze
    nazwy stanowisk. Przynajmniej gość nie ściemnia. I to jest powód żeby
    wrzucać jego podanie na forum i się nabijać? Wrzuć swoje CV, też się
    pośmiejemy!
    Pozdrawiam
    mnisiuk

  • 7. Data: 2007-01-21 22:08:09
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Zanim zaczniesz nabijać się z innych pokaż sam, że umiesz coś więcej niż
    plucie na monitor i wycieranie monitora.

  • 8. Data: 2007-01-22 09:29:39
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 sty o godzinie 22:00, na pl.praca.dyskusje, mnisiuk napisał(a):

    > Facet stara się znaleźć pracę i generalnie widać że mu na tym zależy,
    > więc nie wiem z czego się tak nabijacie - widziałem głupsze nazwy stanowisk.

    Wiesz co to jest "INTERNET"?

    > I to jest powód żeby wrzucać jego podanie

    Kto "wrzucił" jego podanie? On sam go umieścił.
    Ponadto - o jakim mówisz *podaniu*?

    > na forum

    Tutaj to nie forum - to *grupa dyskusyjna*.

    > Wrzuć swoje CV, też się pośmiejemy!

    Nadal cię punktując, zapytam czy odróźniasz CV od podania?
    Ponadto - po co ci mój życiorys?

    --
    Herbi
    22-01-2007 10:29:35

  • 9. Data: 2007-01-22 09:36:51
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 sty o godzinie 23:08, na pl.praca.dyskusje, leszek napisał(a):

    > Zanim zaczniesz nabijać się z innych pokaż sam

    Nie nabijam się z gościa ze względu na jego umiejętności, doświadczenie -
    tylko z nazwy stanowiska.
    Pomijam, czy tak ma wpisane na byłej UoP, na świadectwie pracy - ale skoro
    już publikuje swoje osiągnięcia - niech robi to z głową i logicznie. W
    końcu taki post świadczy li tylko o nim samym - on sobie przykleja
    etykietkę.

    Zakładam że wiesz co znaczy pojęcie Internet.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet

    --
    Herbi
    22-01-2007 10:36:45

  • 10. Data: 2007-01-30 18:21:20
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

    > w cudzysłowie. ludzie nauczcie się mówić

    aa ja bym goscia nie zwalczal,
    jeden podobny namowil swojego zwierzchnika na zrobienie przeze mnie
    mozliwosci wydruku
    nalepiek adresowych za 1000

    :-)

    oczywiscie zrobilem, robiac opcje, co w tym nie pasuje zupelnbie, ale,
    aklient placi, klient ma

    S.