PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 11. Data: 2004-08-06 07:19:08
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    > Jakich deklaracji kodowania ?

    Deklaracji kodowania polskich znakow.

    > Mam powszechnie stosowanego klienta poczty
    > elektronicznej (w 90 % czy to się komus podoba czy nie)
    > komputerów PC z zainstalowanym systemem operacyjnym
    > Win(kurde)dows

    Poza Windowsem z OE co byc moze Cie zdziwi jest jeszcze
    cala masa innych mozliwosci czytania newsow. Powszechnie
    stosowanych klientow jest znacznie wiecej, ze wspomne
    chocby: Mozilla 40tude Dialog, Forte Agent, XanaNews,
    tin, slrn, Noworyta, ...

    Przy okazji, przy czytaniu statystyk grup owszem, mialam
    okazje widziec takie gdzie OE mial ok. 65%, ale takiej na
    ktorej uzywa go 90% ludzi -- jeszcze nie.

    > ze standardowym ustawieniem kodowania polskich znaczk ow
    > iso-8859-2 w wysyłanych postach na grupy dyskusyjne.

    Tak sie jednak sklada ze standardy Microsoftu lubia sobie
    ignorowac standardy polskiego Internetu.

    > Nie widzę dalszej potrzeby deklarowania czegokolwiek.

    No ale to juz jest Twoj problem. Gdyby Cie to zainteresowalo
    w Sieci jest masa tekstow na temat dlaczego. Pytales czemu
    post nie poszedl wiec Ci napisalam.

    > A tak przy okazji jakie znaczenie ma deklaracja
    > polskich zaków dla osób poszukujących
    > pracy jeżeli mail jest czytelny - każdy polski
    > znaczek począwszy od ą skończywszy na ż ?

    No wlasnie chodzi o to ze czytelne jest na pewno dla innych
    nieskonfigurowanych OE -- dla reszty niekoniecznie.

    > Jasne - wszyscy piszą a gośc i tak ich olewa

    Widac zalezy od sposobu pisania. Jak ktos do mnie od razu
    wyskakuje z takimi tekstami jak Ty w pierwszym poscie to
    mowiac szczerze predzej naciskam "del" niz odpisuje.

    > proponuje przejrzec wątek chinola (moderatorzy ppo - litości)

    Z calym szacunkiem -- znalazles sobie wzor... ;)

    > A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst

    Calkowicie w temacie -- przeciez to Ty twierdzisz ze jak wokol
    Ciebie wszyscy maja zasady w nosie to Ty tez mozesz je olac.
    A kradziez niewatpliwie sie oplaca, wiec czemu nie -- skoro
    wszyscy... itp.

    > do którego większego komentarza nie chce mi się pisać ....

    Wlasnie napisales ;>

    pzdr.
    Nahia

  • 12. Data: 2004-08-06 07:20:18
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

  • 13. Data: 2004-08-06 07:22:08
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    > Widzę że dyskutanci mają dwa różne cele
    > - Mój cel to usprawnienie publikacji ofert pracy
    > poprzez zdjęcie niektórych bzdetnych ograniczeń
    > które nic nie wnoszą do sprawy

    Wiec zrob cos zeby usprawnic -- podpowiem, ze puszczanie
    na grupe nieuzasadnionych pretensji do moderatorow to nie
    jest cos co usprawni moderacje...

    Istnieja procedury, wykorzystaj ktoras zamiast plakac ze
    niedobry moderator wykonuje swoje zadania.

    pzdr.
    Nahia

  • 14. Data: 2004-08-06 07:40:57
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > jest cos co usprawni moderacje...
    >
    > Istnieja procedury, wykorzystaj ktoras zamiast plakac ze
    > niedobry moderator wykonuje swoje zadania.

    Droga Nahio. Z tego co piszesz wnosze, ze orientujesz sie w procedurach.
    Oswiec mnie wiec prosze, gdzie opisana jest procedura zmiany moderatorow na
    grupach moderowanych. Od jakiegos czasu pytam o to i nikt nie chce mi
    odpowiedziec.

    Tomek

  • 15. Data: 2004-08-06 07:43:12
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Masz jakiekolwiek pojęcie o czym piszesz? Założenie grupy alt.* to
    > parę sekund...

    Podpieram sie jedynie wypowiedziami ludzi na pl.news.nowe-grupy . Jesli nie
    jest tak, jak oni mowia to wychodzi tylko na lepiej - to oczywiste.
    Po drugie: czemu okreslasz mnie jako 'cos' ? Masz na tyle wysoka samoocene ?

    Tomek

  • 16. Data: 2004-08-06 07:44:37
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 09:40:57 +0200, chinol <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    > na
    > grupach moderowanych. Od jakiegos czasu pytam o to i nikt nie chce mi

    sadze, ze trzeba bedzie przeprowadzic podobna procedure, jak przy
    zakladaniu nowej grupy (jesli chodzi o rezygnacje z moderowania).
    Czy kierowales zapytania na pl.news.admin i pl.nowe-grupy ?
    Zastanawiam sie rowniez, czy post bezposrednio do pana Tomasza Surmacza
    nie przynoislby pewnych efektow, przynajmniej jesli chodzi o
    przyspieszenie moderowania zgodnych z FAQ lub zmiane moderatora.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2004-08-06 07:50:27
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > anonim nie jest kims, jest tylko anonimem
    > --

    Doprawdy ?
    Jesli anonim nie jest kims to jest albo czyms albo nikim.
    Czyli "kroniki galla anonima" napisalo cos lub nikt. Ot i mamy rozwiazanie
    problemu historycznego.

    Tomek

  • 18. Data: 2004-08-06 08:05:52
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [cut all]

    Nahio - proste pytania.

    Czy na p.p.o. dzieje sie dobrze czy zle ?
    Czy problem MIME powoduje, ze posty ukazuja sie z kilkudniowymi przerwami ?
    Czy trwanie w takiej sytuacji dalej spowoduje marginalizacje p.p.o. ?

    Ps. Wydaje mi sie iz moderatorzy nie odpowiadaja na pytania bo dostaja setki
    maili ze skargami. I rowniez wydaje mi sie ze wiekszosc tych skarg to
    pytania o to, czemu posty wedruja na p.p.o. z kilkudniowym opoznieniem i sa
    to maile od tych co maja dobre MIME.

    Tomek

  • 19. Data: 2004-08-06 08:09:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

[...]

    Myslalem o tym. Nurtuje mnie jednak pewna sprawa. W jaki sposob wyznaczyc /
    wybrac kogos na nowego moderatora. Co taki ktos powinien umiec i gdzie miec
    wtyki :))

    Tomek

  • 20. Data: 2004-08-06 08:09:40
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    > - cel moich dykutantów to pokazanie mi i innym
    > że jestem kompletnym lamerem i nie potrafię czytać
    > FAQ i że to tylko moja wina że ogłoszenia się nie pokazują

    Nawet więcej. Twoja firmowa strona www.extend.pl ma 32 błędy skladniowe.
    Można tylko wspólczuć użytkownikom oprogramowania z takiej firmy. Skoro masz
    głęboko wszystkie standardy, to pewno i to chodzi tylko na Twoim osobistym
    laptopie.