PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biuro rachunkowe w poblizu siedziby czy miejsca zamieszkania?

  • 1. Data: 2007-09-20 21:13:38
    Temat: Biuro rachunkowe w poblizu siedziby czy miejsca zamieszkania?
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@n...zeno.pl>

    Witam :-)

    Aktualnie mam DG w Warszawie. Glowna siedziba jest w Warszawie.
    Przenosze sie do Trojmiasta, gdzie bede wykonywal DG w wynajetym
    mieszkaniu.
    Do Warszawy nie bede przyjezdzal zbyt czesto.

    Gdzie lepiej miec wynajete biuro rachunkowe?
    Fizycznie kolo siebie, czyli w Tricity. Czy w Warszawie w poblizu US?
    Aktualnie nie mam wynajetych uslug zadnego biura rachunkowego, wiec nie
    bedzie nastepowala zadna zmiana.

    A moze lepiej przeniesc cala dzialalnosc do Trojmiasta?

    Jak ludzie wynajmujacy mieszkanie zapatruja sie na chec przeznaczenia
    wynajetego mieszkania na siedzibe firmy?

    Branza jest informatyczna, a ja bede pewnie "samozatrudniony" ;-) a nawet
    jak nie, to do pracy potrzebuje biurka z komputerem, lacza do neta itd. :-)
    milo by bylo moc to sobie odliczac.

    --
    Pozdrawiam bądź nie..
    Piotr Baranowski