PracaGrupypl.praca.dyskusje › McDonald's itp.

  • 1. Data: 2003-01-29 17:31:51
    Temat: McDonald's itp.
    Od: "Krzysztof Kozieł" <l...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanko do osob, ktore pracowaly badz wiedza cos na temat pracy w
    McDonald's lub KFC. Chodzi mi glownie o stawki godzinowe jakie tam
    obowiazuja. Przydaloby sie dorobic troche grosza i zastanawiam sie wlasnie
    jak to wyglada w tych firmach.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kozieł

  • 2. Data: 2003-01-29 20:21:34
    Temat: Re: McDonald's itp.
    Od: "przemo" <p...@n...icpnet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kozieł" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanko do osob, ktore pracowaly badz wiedza cos na temat pracy w
    > McDonald's lub KFC. Chodzi mi glownie o stawki godzinowe

    okolo 5 zl na godzine. minimum krajowe nie wiecej

  • 3. Data: 2003-01-29 20:48:25
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Haha. Człowieku. Od razu daj sobie spokój. Koleżanka pracowała w Mc Syfie.
    Ostatnio znalazła wśród frytek mysi pazur. Powaga. Najpierw był konkurs.
    Wybrali extremalnie brzydkich, żeby klienci szybko odchodzili od kasy.
    Jakies testy, pierdoly itp. Panna musiała za własne pieniadze kupic sobie
    ubranko do tej pracy (300 zeta czy jakos tak ?). Pracuje od poniedzialku do
    soboty po 10 godzin i bierze do ręki 450 zeta. Tak to jest. A umowa na 3/4
    etatu czy jakos tak. W pale sie nie miesci. Na serio Ci odradzam. Chyba ze
    masz rodzine na utrzymaniu i topót na szyi.

    Plissken

  • 4. Data: 2003-01-29 22:49:08
    Od: Grzegorz Jasiniak <j...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2003 21:48:25 +0100, "Plissken"

    >Haha. Człowieku. Od razu daj sobie spokój. Koleżanka pracowała w Mc Syfie.
    >Ostatnio znalazła wśród frytek mysi pazur.

    Hmmm, to musi byc ekspertem z anatomii gryzoni, ja chyba bym nie
    rozpoznal... A moze wziela go ze soba i oddala gdzies do ekspertyzy,
    zeby okreslic co to takiego?

    >Powaga. Najpierw był konkurs.
    >Wybrali extremalnie brzydkich, żeby klienci szybko odchodzili od kasy.

    Swietny pomysl, ale tych najbrzydszych tez chyba odrzucili, bo by
    klienci w ogole do kasy nie podeszli...
    Ciekawe jaki jest ten prog brzydoty w McD?

    Ale bzdury!
    (nie odnosi sie to do wielkosci plac, bo o tym nic nie wiem, ale
    reszta po prostu kloci sie ze zdrowym rozsadkiem)

    G.J.

  • 5. Data: 2003-01-30 00:34:06
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    Plissken wrote:
> [...]
    > ręki 450 zeta. Tak to jest. A umowa na 3/4 etatu czy jakos tak. W
    > pale sie nie miesci. Na serio Ci odradzam. Chyba ze masz rodzine na

    kokosow to tam raczej nie placa, ale kumpela pracuje w KFC i mowila cos o
    600 zl(z groszami).
    fakt, ze pracuje tam chyba z rok to na poczatku musiala mniej dostawac.

    450 zl? przeciez na ulotkach mozna wiecej zarobic

    --
    pozdrawiam,
    miras

  • 6. Data: 2003-01-30 07:38:28
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    tez slyszalem od siostrzenca, ktory tam pracowal ze nieciekawie i pod
    wzgledem pracy i placy.
    nie stresuj sie lepiej....

  • 7. Data: 2003-01-30 10:39:03
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    miras wrote:

    > 450 zl? przeciez na ulotkach mozna wiecej zarobic

    Na ulotkach w praktyce, czy na ulotkach zgodnie z trescia ogloszen
    prasowych. Jakies 2 lata temu, syn kolezanki z pracy zapalil sie do tej
    roboty, bo uslyszal ile tam mozna zarobic. Praktyka okazala sie duzo gorsza.

    Flyer

  • 8. Data: 2003-01-30 10:47:06
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Plissken <p...@p...WYWAL.onet.pl> napisał(a):

    > Wybrali extremalnie brzydkich, żeby klienci szybko odchodzili od kasy.
    > Jakies testy, pierdoly itp.

    Serio piszesz, czy żartujesz. Jest faktem, że rzeczywiście nie ma się czemu
    przyglądać przy kasie - ale może to wynikać z faktu, że ładniejsze jednak
    znajdują sobie coś lepszego, a nie dlatego, że są celowo odsiewane.

    Natomiast na świecie istnieje pojęcie MacJobs - jest to synonim cięzkiej i
    uciążliwej pracy, za liche pieniądze, bez żadnych perspektyw. Jedyny awans to
    chyba zmiana mundurka - z bez pasków, na mundurek w paski (albo odwrotnie).

  • 9. Data: 2003-01-30 11:41:26
    Od: "Anutka" <anutka1504(nospam)@go2.pl>

> [...]
    > uciążliwej pracy, za liche pieniądze, bez żadnych perspektyw. Jedyny awans
    > chyba zmiana mundurka - z bez pasków, na mundurek w paski (albo

    Witam,
    owszem, ja tez cos takiego slyszalam. Znajoma w liceum pracowala w Macu w
    wakacje. Zapierdzielanie jak na zachodzie a płaca jak na wschodzie..;-)

    I jest tam jeszcze jakas hierarchia....cos w typie: "starszy macowy" ,
    "mlodzy macowy" itp. Tak slyszalam.

    Pozdrawiam
    Ania

    --
    GG 2874748

  • 10. Data: 2003-01-30 12:01:40
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    flyer wrote:

> [...]
    > prasowych. Jakies 2 lata temu, syn kolezanki z pracy zapalil sie do
    > tej roboty, bo uslyszal ile tam mozna zarobic. Praktyka okazala sie

    w praktyce to wiem o 300zl. tyle zarobila moja kumpela, ale
    1. miala 5zl brutto za godzine
    2. na poczatku nawet sie przykladala, ale potem jej przeszlo wiec z 3 tyg.
    zabawila
    teraz widzialem ogloszenia 8zl za godzine. nie wiem, moze jest jakis haczyk.

    --
    pozdrawiam,
    miras