PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwiększone koszty uzyskania przychodu - o co chodzi?

  • 1. Data: 2003-01-29 13:52:07
    Temat: zwiększone koszty uzyskania przychodu - o co chodzi?
    Od: s...@p...onet.pl

    Pracodawca chce żebym napisała takie oświadczenie:
    "Proszę o pobieranie zwiększonej kowty kosztów uzyskania przychodu"
    o co chodzi, bo jestem obecnie z racji ciąży zwolniona z obowiązku świadczenia
    pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.

  • 2. Data: 2003-01-30 04:24:39
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    s...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > o co chodzi, bo jestem obecnie z racji ciąży zwolniona z obowiązku świadczenia
    > pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.

    KUP podwyzszone o 25% przysluguja osobom zamieszkalym poza miejscowoscia,
    w ktorej miesci sie zaklad pracy (rekompensata za dojazdy).
    daje to kapke wiecej kasy na reke a mniej dla fiskusa.
    moze to o to chodzi?

    pozdrawiam

    romekk