PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszty uzyskania przychodu - problem

  • 1. Data: 2003-01-29 13:52:55
    Temat: koszty uzyskania przychodu - problem
    Od: s...@p...onet.pl

    Pracodawca chce żebym napisała takie oświadczenie:
    "Proszę o pobieranie zwiększonej kowty kosztów uzyskania przychodu"
    o co chodzi, bo jestem obecnie z racji ciąży zwolniona z obowiązku świadczenia
    pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.

  • 2. Data: 2003-01-31 21:19:52
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu - problem
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    świadczenia
    > pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.
    Nie ma się czym przejmować - kazdy z I progu podatkowego musi określic, czy
    pracodawca bedzie go co miesiąc rozliczał, czy sam będzie czekac na kasę
    urzędu skarbowego po rozliczeniu PiT-a. Ogólnie rzecz biorąc wychodzi na to
    samo.
    W onecie mozna znaleźć Pracę, a tam Kalkulator płac (tak to sie chyba
    nazywa). Fajna sprawa - podajesz swój zarobek brutto albo netto, w przypadku
    I progu zaznaczasz, czy upoważniłeś pracodawcę, i na koncu czy pracujesz w
    miejscu zamieszkania. Kalkulator wszystko ladnie oblicza, ile kosztujesz
    pracodawcę, ile idzie na rózne składki itd. Polecam!
    Ania