PracaGrupypl.praca.dyskusjeMcDonald's itp. › Re: McDonald's itp.
  • From: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: McDonald's itp.
    Date: Wed, 29 Jan 2003 21:48:25 +0100

    Haha. Człowieku. Od razu daj sobie spokój. Koleżanka pracowała w Mc Syfie.
    Ostatnio znalazła wśród frytek mysi pazur. Powaga. Najpierw był konkurs.
    Wybrali extremalnie brzydkich, żeby klienci szybko odchodzili od kasy.
    Jakies testy, pierdoly itp. Panna musiała za własne pieniadze kupic sobie
    ubranko do tej pracy (300 zeta czy jakos tak ?). Pracuje od poniedzialku do
    soboty po 10 godzin i bierze do ręki 450 zeta. Tak to jest. A umowa na 3/4
    etatu czy jakos tak. W pale sie nie miesci. Na serio Ci odradzam. Chyba ze
    masz rodzine na utrzymaniu i topót na szyi.

    Plissken