PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow

  • 101. Data: 2003-11-27 21:49:45
    Temat: Re: Re:[OT] Mala konkluzja - full OT, plonki tylko pocztą kurierską
    Od: "d+" <t...@w...pl.invalid>

    Catbert palnął...:

> [...]
    > odpala strone, czy trzeba ją wcześniej uruchomic w przeglądarce),
    > konwertuje do formatu pliku TIMEX'a i uruchamia transmisję. Rzecz w tym,
    > by samo uruchomienie programu i przystawienie do monitora zegarka
    > powodowało załadowanie danych bez dodatkowych operacji.
    > Wykorzystywany jest fabryczny program obsługi od zegarka.
    > W zegarku budzik o okreslonej godzinie (pobranej i wpisanej do pliku
    > zegarka - więc pełny automat) piszczy i wyświetla położenie satelity (w
    > stopniach, dwa parametry).
    > Zegarek prosty, więc nic więcej z tym nie zrobi.

    proste i ciekawe, jaies 15 minut w perl :) jednak nie rozumiem zasady która
    powoduje przesyłanie danych przez monitor. zmiany w wyświetlaniu grafiki?
    zmiana częstotliwości? - nie wiem!

    --
    d+
    http://www.dplus.prv.pl

  • 102. Data: 2003-11-28 16:24:37
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 27 lis 2003, Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>
    zapodal(a):

    > Mam nową sygnaturkę, copy and paste spacjlnie dla Ciebie. Kurczę,
    > muszę pomysleć o czasowym wymuszeniu sygnaturki w moim Signature
    > Subsystem Enterprise ... Tymczasem manufaktura :

    > Renata Beger : Nasz przwodniczący wysłal w tej sprawie listy
    > do prezydenta USA Georga Busha i do przewodniczącego ONZ
    > <pauza ... konsternacja ...> Anana Kofana.

    Dobrze ze nie do Affiego Conana;)

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.

  • 103. Data: 2003-11-29 11:54:38
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-27 22:49, d+ wrote:
> [...]

    > powoduje przesyłanie danych przez monitor. zmiany w wyświetlaniu grafiki?

    Na ekranie monitora pojawiaja sie migające paski (jak kiedys w ZX
    Spectrum przy ładowaniu programu) - w zegarku jest fotoelement, który to
    czyta. Zegarek nie potwierdza monitorowi poprawnej transmisji, tylko
    użytkownikowi krótkim sygnałem.

    Pzdr: Catbert

  • 104. Data: 2003-12-04 18:46:12
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 26 lis 2003, "Pawel A." <a...@w...pl> zapodal(a):

    > 1. Firma jest nieduża i działa w branży w której posiadanie własnej
    > domeny nie jest niezbędne. W końcu nie każdy musi pracować dla
    > "dużego międzynarodowego koncernu, działającego w ponad 100 krajach"
    > :-). Osobiście znam kilka całkiem dobrze prosperujących firm, którym
    > z powodzeniem wystarcza darmowy adres e-mail do korespondecnji i
    > prosta strona-wizytówka postawiona za psie pieniądze na jakimś
    > ogólnym serwerze.

    A mozna skrzynek darmowych uzywac w celach komercyjnych? Serio nie wiem.

    > Postawienie takiego
    > tymczasowego konta na firmowej domenie (np p...@d...firmy) nie
    > zawsze jest dobrym rozwiązaniem, bo jeżeli firma często prowadzi
    > rekrutacje to i tak będzie wystawiona na spamowanie, a trudno za
    > każdym razem zakładać nowe konta o nazwach "praca75" czy
    > "rekrutacja110".... Pozdrowienia

    A w czym trudniej od zakladania nowego konta darmowego?

    Nie wymagalbym, zeby wszyskie adresy byly na kontach firmowych, ale po
    prostu to lepiej i powazniej wyglada, Jesli firma ma konto a korzysta z
    darmowego to troche jakby umawiala sie na rozmowe kwalifikacyjna nie w
    ladnej siedzibie, a w np. magazynie:P

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.