PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaczynam Prace

  • 1. Data: 2003-11-20 20:35:52
    Temat: Zaczynam Prace
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    Witam od jutra zaczynam prace w dużej firmie spedycyjnej. Będę zatrudniony
    przez jakąś firmę ADECO czy ktoś wie cos na jej temat

    --
    Daniel
    Kontakt: cedo(no_spam)@o2.pl

  • 2. Data: 2003-11-20 21:17:52
    Temat: Re: Zaczynam Prace
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "CEDO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam od jutra zaczynam prace w dużej firmie spedycyjnej. Będę zatrudniony
    > przez jakąś firmę ADECO czy ktoś wie cos na jej temat

    Ale adres chyba znasz?........

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Daniel
    > Kontakt: cedo(no_spam)@o2.pl
    > GG 5219176
    > z adresu e-mail wytnij: (no_spam)

    ---

  • 3. Data: 2003-11-20 21:53:32
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    Urzędują gdzieś we Wrocławiu

  • 4. Data: 2003-11-20 23:53:07
    Od: wojtek <t...@n...myrealbox.com>

    Użytkownik CEDO napisał:
    > Witam od jutra zaczynam prace w dużej firmie spedycyjnej. Będę zatrudniony
    > przez jakąś firmę ADECO czy ktoś wie cos na jej temat

    zapytaj się tych którzy ci załatwiali tą pracę

  • 5. Data: 2003-11-21 06:35:33
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    cholernie pomocny jestes dzieki ;-(

  • 6. Data: 2003-11-21 07:33:38
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    www.adecco.pl ?

  • 7. Data: 2003-11-21 07:39:03
    Od: "Maciej_NT" <m...@g...pl>

    a może Adecco ??
    ..... ale z tego co wiem to jedna z firm doradctwa
    personalnego.....no ale jak potrzebują do siebie spedytora.....
    hm

    Maciej

  • 8. Data: 2003-11-21 11:04:45
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Maciej_NT <m...@g...pl> napisał(a):

    > a może Adecco ??
    > ...... ale z tego co wiem to jedna z firm doradctwa
    > personalnego.....no ale jak potrzebują do siebie spedytora.....
    > hm

    Raczej pośrednictwa pracy, coś w stylu TempService. Pracowałem kiedyś przez
    ich oddział katowicki, z wrocławskim nie miałem (na szczęście) kontaktu.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2003-11-23 21:20:54
    Temat: :)))))))))
    Od: "gonia i zeniu" <m...@i...pl>

    nie mam pytań :))))))
    Gościu widze że jesteś zorientowany, na maksa a w dodatku bystryyyy....

  • 10. Data: 2003-11-23 21:24:00
    Od: "gonia i zeniu" <m...@i...pl>

    Adeco to firma pośrednictwa pracy. :))
    Chłopcze, mam poważne przypuszczenia że idziesz na rozmowę w sprawie pracy,
    ale ja się mogę mylić. ;)))))
    Dobrze, ż ustaliłeś ich siedzibę... "gdzieś we Wrocławiu" zawsze brzmi
    lepiej niż "gdzieś na Dolnym Śląsku" albo "gdzieś w Polsce"....
    No naprawde nie mam pytań :))))