PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ksiazeczka sanepidu

  • 1. Data: 2003-11-20 19:05:08
    Temat: Ksiazeczka sanepidu
    Od: "zip" <(nospam)ziger0@poczta.onet.pl>

    Ile kosztuje zrobienie ksiazeczki sanepidu? Jak dlugo to trwa no i wogole
    gdzie ??

  • 2. Data: 2003-11-21 17:46:04
    Temat: Re: Ksiazeczka sanepidu
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "zip" <(nospam)ziger0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje zrobienie ksiazeczki sanepidu? Jak dlugo to trwa no i wogole
    > gdzie ??

    Po pierwsze - nie ma takiej instytucji, jak sanepid ;-)
    (Państwowy Inspektorat Sanitarny, Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna itd.)
    Dwa - skontaktuj się właśnie z tą instytucją - jak nie, to
    mogę się dowiedzieć w poniedziałek (pisz na priva).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-11-21 20:05:54
    Od: "mamqa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "zip" <(nospam)ziger0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje zrobienie ksiazeczki sanepidu? Jak dlugo to trwa no i wogole
    > gdzie ??

    Ksiazeczke kupuje sie w sklepie papierniczym, cena okolo 1zl.
    Poznie w sanepidzie placi sie za badania kalu na posiew czegos tam ;-), cena
    u nas (przynajmniej dla uczniow) 60zl, przez trzy dni codziennie rano trzeba
    im zanies taki pojemniczek wypelniony kalem, na wynik badania czeka sie
    okolo tydzien.
    Trzeba zrobic jeszcze: pelna morfologie i badanie moczu - cena okolo 15zl (w
    PCK)
    Z tym wszystkim trzeba sie udac do lekarza pracy co jest kolejnym wydatkiem
    okolo 30zl. I to chyba wszystko juz bylo...

    --
    Mam(q)a /g-g 365511
    http://mamqa.webpark.pl/

  • 3. Data: 2003-11-21 20:05:54